Byta ut min gamla Razer - vilken ska jag ha?

Permalänk
Avstängd

Byta ut min gamla Razer - vilken ska jag ha?

Min gamla hederliga Razer Diamondback har börjat säga ifrån och vill inte vara med och leka längre. Då denna perfekta mus har utgått så letar jag nu efter en ny mus som är väldigt lik. Behöver inte vara en razer sålänge den är lika bra.

Någon som har tips på vad jag bör kolla efter?

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Jo, Abyssus är ganska skön i handen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crippa90:

Min gamla hederliga Razer Diamondback har börjat säga ifrån och vill inte vara med och leka längre. Då denna perfekta mus har utgått så letar jag nu efter en ny mus som är väldigt lik. Behöver inte vara en razer sålänge den är lika bra.

Någon som har tips på vad jag bör kolla efter?

Hade Diamondback, gick sen över till Copperhead(nästan samma mus). Köpte 4 Copperhead totalt. Alltid nått som slutade fungera. När min sista Copperhead gav upp så hade de slutat tillverka dem. Razer imperator 2012 är väldigt lik fast man kan faktiskt använda sidoknapparna Den är också lika lätt som Diamondback/Copperhead.

Använder Imperator till fps spel och min epic naga till mmorpgs.

Visa signatur

i7 3770K | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 690 | Gigabyte GA-Z77X-UD3H | 16GB 1600MHz | ASUS Xonar Essence STX |SSD 120GB Intel 520 | 1TB WD | Fractal Design Define XL | Corsair AX 850W 80+ GOLD | Dell U3011 IPS | Eizo S2402W | Dell U2412M | Windows 7 Home Premium 64-bit | Telia Fiber 100/10 |