Permalänk
Medlem

Ny processor!!

Tjena!

Hittade denna badboyen (http://imgur.com/a/kPamk) när jag städade, funderar på att installera den.
Visst pinnarna är lite snea och så, men klart att det kan fixas!

Jag vill kunna lira spel så som Crysis 2, maxa det gärna och jättebra upplösning (HDReady om ni vet vad det är??), okej?
Tror att den har integrerat grafik så jag hoppar att köpa något grafikkort.

Jag köpte även ett Corsair 1200W som kan behövas.

EDIT: Verkar som att processorn inte får plats på mitt moderkort? Vad är det för skit dem tillverkar!?
EDIT!: Okej, nu brinner det i datorn, helvete!
EDIT: Man får hoppas att försäkringen täcker detta då även mitt skrivbord brinner.
EDIT: Okej, nu har jag lyckat få plats med processorn, en lövsåg och vaselin fungerar alltid.
EDIT: Dags att installera min Noctua NH-14..
EDIT: Visade sig att chassit var för litet, får köra utan, har några flyttkartonger över.
EDIT: Helveeete, jag skiter i detta nu, jag tappade min kylpasta rakt på moderkortet..
EDIT: Hur kopplar jag in min VGA-kabel? Är det på framsidan?
EDIT: Nu startar inte datorn.. Jag har kopplat power SW kabeln till vägguttaget.
EDIT: Update från sjukhuset, vägguttaget var inte säkrat så det gick som det gick.
EDIT: Tillbaka nu, det är lite svårt att montera i datorn då jag måste hålla i mina kryckor samtidigt.
EDIT: Okej, då tror jag att datorn är klar, det gnistrar lite när man startar den.
EDIT: Då ska vi se här, enter your Activation Key, den satt bak på mitt chassi, då kollar vi bak på...
EDIT: HELVETE!

Dold text
Visa signatur

Prylhögen: Nexus 7, iPhone 5, MBPr 2013

Permalänk
Medlem

Ta ditt pick o pack o far tillbaka till flashback!

Visa signatur

Pc 1 : Gigabyte gtx 670 / I7-3770K / 8gb Ripjaws 2133mhz / 850W corsair / Z77A-GD65 / 1 tb hdd / Nzxt phantom fulltower

Pc 2 : Gigabyte gtx 670 / I5 2500K / 8gb 1600mhz vengeance / 650W platinum / Asus p8z68-v pro gen 3 / 1 tb hdd / Lian li pc 05an

Permalänk
Medlem
Skrivet av QQmore:

Ta ditt pick o pack o far tillbaka till flashback!

HELT RÄTT!!!!

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Trams. Trolltrådar är tråkiga.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.