SweClockers julkalender 2012 öppnar vid tolvslaget – tävlingar varje dag fram till jul

Permalänk
Medlem

Jobbar på det!

Visa signatur

Tips: Använd vänsterställd layout på SweClockers! Profil->Inställingar->Alternativ->Layout
### Fin färg: rgb# 3553ff / 35, 35, 255 ###

Permalänk
Medlem

49 ord, to long ?

Hoppas det faller jurryn i smak

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem

Så mycket gnäll om facebook, vill ni inte vara med så är det ingen som tvingar er.

Vad är starkast? Er girighet eller era moraliska principer?

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Vinner jag kommer jag att vända framobak min datorskärm i en vecka!

Visa signatur

Tips: Använd vänsterställd layout på SweClockers! Profil->Inställingar->Alternativ->Layout
### Fin färg: rgb# 3553ff / 35, 35, 255 ###

Permalänk
Medlem

Kommer man få något bekräftelsemail på att bidraget mottagits?

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Måste julrim ha med jul o göra? :S

Visa signatur

Tips: Använd vänsterställd layout på SweClockers! Profil->Inställingar->Alternativ->Layout
### Fin färg: rgb# 3553ff / 35, 35, 255 ###

Permalänk

*Hoppas*

Kul att ni börjar med en så här stor tävling! Ska bli spännande att följa detta!

Hur många klappar tror ni den som vinnner flest får? 4 gissar jag på:)

Permalänk
Skrivet av legendery:

*Hoppas*

Kul att ni börjar med en så här stor tävling! Ska bli spännande att följa detta!

Hur många klappar tror ni den som vinnner flest får? 4 gissar jag på:)

2 tror jag!

Visa signatur

AMD FX-6100, 8GB ram 1600MHz, Asus DirectCU II GTX580, 500GB Seagate, 500W random gammalt nätagg, 3,14 Hallon modell B

Permalänk
Medlem

Såg fram i mot en tävling där slumpen skulle avgöra vem som skulle vinna, så man för en gång skull skulle ha ngn chans att vinna.
Men där gick jag på en rejäl nitlott!

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Kom å tänka på en sak, julrim ska väl inte avslöja vad paketet innehåller?

Visa signatur

Tips: Använd vänsterställd layout på SweClockers! Profil->Inställingar->Alternativ->Layout
### Fin färg: rgb# 3553ff / 35, 35, 255 ###

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

Såg fram i mot en tävling där slumpen skulle avgöra vem som skulle vinna, så man för en gång skull skulle ha ngn chans att vinna.
Men där gick jag på en rejäl nitlott!

Då är det ingen tävling utan ett lotteri.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem

Om det står "none0" i svarsfältet efter att man fyllt i allt och skickat in, kom den med då?

EDIT: Jag kan fylla i rim igen.

EDIT2: För trött, gick ju inte.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbertMwugabi:

Om det står "none0" i svarsfältet efter att man fyllt i allt och skickat in, kom den med då?

EDIT: Jag kan fylla i rim igen.

EDIT2: För trött, gick ju inte.

Samma här. Hoppas att svaren är registrerade ändå.
Vilken webbläsare använder du?

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Medlem

Skrev ett litet rim, får hoppas att jag vinner, haha
Juryn kommer säkert tro att jag trollar

edit : även jag såg att det stog none0 när man skickat, använder firefox, men jag tror det skickades endå

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av AlbertMwugabi:

Om det står "none0" i svarsfältet efter att man fyllt i allt och skickat in, kom den med då?

EDIT: Jag kan fylla i rim igen.

EDIT2: För trött, gick ju inte.

Det var en intressant liten bugg. Svaren inkommer i vilket fall som helst, inget att oroa sig för alltså.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Denna vinner jag, garrat!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av martin303:

Denna vinner jag, garrat!!

Påminn mig att jag ska skratta åt dig om du inte gör det!

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Hur långt tid har man på sig tills man inte kan skicka in sitt bidrag? Dvs när låser ni varje lucka så att man inte kan delta i tävlingen. När får man veta vem som vinner varje lucka?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimpa95:

Hur långt tid har man på sig tills man inte kan skicka in sitt bidrag? Dvs när låser ni varje lucka så att man inte kan delta i tävlingen. När får man veta vem som vinner varje lucka?

skull gissa på att du har fram till 23.59 varje dag att delta.
Sen lär det säkert ta ett par dagar(minst) att utse varje vinnare

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Skrivet av Homer_S1:

49 ord, to long ?

Hoppas det faller jurryn i smak

/Homer_S

Heheh, ojdå min blev över 100ord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

Påminn mig att jag ska skratta åt dig om du inte gör det!

Kan vi börja med att småfnissa åt dig som trodde att sakerna skulle lottas ut utan vidare?

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Medlem

Detta var fasiken inte det lättaste. tog mig 2 timmar att knåpa ihop ett rim som jag tyckte var lagom långt

Visa signatur

Dator: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Dark Hero Cpu: AMD Ryzen 5900x Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Gskill Tridentz NeoKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Permalänk
Medlem

Sjukt grymt pris på lucka 1, ett pris som hade varit värt att ha i i lucka 23 eller 24

Det stör inte mig att tävlingen är på Facebook, det ända som stör mig lite är att vem som helst kan delta, ni hade kunnat ha kravet att man måste vara medlem här och att de som skickar in ett svar använder samma e-post som är reggat här på SC.

"frågan är om jag kommer märka någon skillnad om jag byter min E8400 till en 3970X haha"

Visa signatur

Japp jag har dyslexi, så häng inte mig pga min grammatik.
CPU: Ryzen 7 5800X || GPU: ASUS ROG Strix RTX3070Ti OC || Moderkort: ASUS ROG Strix X570-F Gaming || RAM: 64GB 3200MHz || CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 || Primär HDD: Samsung 980 PRO M.2 1TB

Permalänk

Man är med även om man inte "delar" tävlingen på sin vägg eller?

Permalänk
Medlem

Neej inte in rim tävling igen, nu kommer resten av denna julkalender ägnas åt att bråka om defenetionen av / vad som är en Dikt/Juldikt/Rim/Julrim/Anekdot/Metafor.....etc. Precis som förra Julen....jaja om historien är någon vägvisare skriv låååångt om ni vill vinna! Jag avstår av princip från alla tävlingar som kräver FB!

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Det värmde bättre än glögg att få se så många anti -fejjan inlägg, har känt mig som ett ufo som fb vägrat i alla år

Permalänk
Hedersmedlem

Synd att man inte har facebook, annars hade man kunnat vara med i er fina tävling.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orisons:

Neej inte in rim tävling igen, nu kommer resten av denna julkalender ägnas åt att bråka om defenetionen av / vad som är en Dikt/Juldikt/Rim/Julrim/Anekdot/Metafor.....etc. Precis som förra Julen....jaja om historien är någon vägvisare skriv låååångt om ni vill vinna!

Skrivet av Solding:

Såg fram i mot en tävling där slumpen skulle avgöra vem som skulle vinna, så man för en gång skull skulle ha ngn chans att vinna.
Men där gick jag på en rejäl nitlott!

Håller med, sjukt tråkigt, jag har inget anlag för att skriva "rim", ingen idé att jag ens försöker, det är som att gå in på ett datorforum, göra en fordonstävling med hur många skruvar är det i en kardanaxelknut? Helt orelevant imo

Lovar att dom som vinner inte ens är i närheten av nördar, sitter hemma i sin studentlägenhet på en laptop, och vinner för dom är bra på att skriva rim liksom.. makes no sense, visst ASUS står för delarna och vill ha ett "Rim", men det passar verkligeninte in i SweClockers Jultävling. (Sveriges största webbtidning om datorer och hårdvara.) Kanske dags att ta en kurs i att rimma, så man ens har någon chans att delta i en tävling som arrangeras av Sveriges största webbsida om datorer och hårdvara.

"Sveriges största webbtidning om datorer och hårdvara."
Rättare sagt,
"Sveriges största webbtidning om datorer, hårdvara och rim."

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Våga vägra facebook

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Facebook ?,,. Nej tack.

God Jul

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MB MSI PRO Z790-A MAX WIFI CPU i9 14900K CPU COOLER EK-Nucleus AIO CR360
GPU ASUS GeForce RTX 3090 STRIX GAMING OC PSU ASUS ROG Strix 1000W
MEM CORSAIR DOMINATOR TITANIUM 48GB DDR5 RGB 7000Mhz
MONITOR Asus PG42UQ 4K CHASSI Phanteks Eclipse P600S White
HD 1 Samsung 990 PRO 2Tb HD 2 Samsung 980 PRO 2Tb