Har du vunnit i någon Julkalender?

Permalänk
Medlem

Hur är det, måste man dela på facebook för att kunna vinna i Sweclockers julkalender? Jag delar det vidare (för att man måste vid varje lucköppning) men döljer händelsen för alla utom mig för att inte framstå som en sellout och promota något annat för egen vinning. Inte schysst att spamma ner andras aktivitetlogg bara för att jag vill delta, så, kollar dom folks loggar om dom väljer en vinnare? Då måste ju alla ha offentliga loggar för att det ska synas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaptoit:

Hur är det, måste man dela på facebook för att kunna vinna i Sweclockers julkalender? Jag delar det vidare (för att man måste vid varje lucköppning) men döljer händelsen för alla utom mig för att inte framstå som en sellout och promota något annat för egen vinning. Inte schysst att spamma ner andras aktivitetlogg bara för att jag vill delta, så, kollar dom folks loggar om dom väljer en vinnare? Då måste ju alla ha offentliga loggar för att det ska synas.

Det borde stå om det är ett måste.

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av azmodan:

Inte än o vinner aldrig nåt annars heller, skulle jag köpa en chokladkalender vore den tom

haha du e fan bäst

Skrivet av sjömannen:

Hon är sjukt het yes.

snacka balkonger:O kissies tvilling

Permalänk
Medlem

Vann en minimoto i en slogantävling en gång, va i extas och riktigt kul att köra när jag väl fick den:) detta var dock 5 år sen, inget flyt sen dess

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Hade inget med julkalendern att göra men vann en mus för några år sedan här på sweclockers, riktigt sketen mus från Ace

Permalänk
Medlem

Fick precis ett mail från bequiet om att jag vann ett surprise package i deras adventstävling, men det är det enda jag vunnit i en julkalender hittills. Varit aktiv i Sweclockers, Proshops, Inwarehouse', Kompletts, Dustins och Elgigantens varje dag utan att vinna något. Bequiets deltog jag bara i en enda dag och vann, vad är oddsen.

Permalänk
Medlem

Vann en Nikon 35mm f/1,8 för 2 år sen på Cyberphoto's motiverings-tävling, och nu iår en Cisco EA6500 på Inet's rim-tävling efter att vinnaren diskades. Samt en Tassimo-maskin genom Coop's julkalender där 100 vinnare i en fototävling utsågs, och bara 430 deltog Tror definitivt det lönar sig att jaga rätt på de mindre tävlingarna, framförallt då man ska motivera och hitta på grejor.

Permalänk

Inte än, men jag tycker verkligen att jag förtjänar en vinst pågårdagens lucka i swecs julkalender...

Permalänk
Medlem

Man brukar säga att tur har bara den skicklige....Jag har aldrig vunnit.

Permalänk
Medlem

Vann en ifåne 3gs när det var top of the line, sålde den på blocket samma vecka. Annars har jag vunnit lite småsaker, någon logitech mus, lite fläktar och annat.

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Inaktiv

Vann ett spel på Dustins julkappstävling en gång, två saker på Kjelles julklappsutdelning förra året (den ena i tjejens namn) och däckförvaringspåsar (för bildäck) när dessa var nya för några år sedan.
Vann ganska mycket i olika tävlingar när jag var i 20-årsåldern (det är länge sedan) men det var inga dyra grejor.
Chansen att vinna är liten och man får se det som ett lotteri i de flesta fall, men om man inte deltar har man ingen chans alls. Hi-Fi-klubben har ju gjort mycket reklam för sin tävling och har säkert över 10 000 deltagare varje dag, men någon vinner ju trots allt.
Sibas jultävling innehöll skitprylar för några hundringar medan Elgiganten har haft riktigt fina priser!

Permalänk
Medlem

Aldrig vunnit något på tur.. Men på skicklighet

Visa signatur

Ryzen 1700 @ 3.9ghz | 16GB 2666mhz | Gigabyte GTX 1080 | EVGA 850w

Permalänk

Jag vann en lucka i Gamereactors julkalender 2009 eller 2010, kommer inte riktigt ihåg.

Jag vann tre PC-spel (Section 8, Cities XL, Order of War) och en liten högtalare från Altec. Inte direkt den luckan jag hade valt själv om jag fick men att bara vinna var jätteskoj, och högtalaren har kommit till användning, moderskapet fick den till sin laptop och hon använder den dagligen.

Högtalaren:
http://international.alteclansing.com/iceland/index.php?file=...

Visa signatur

Corsair 450D |MSI P67A-C45 B3 | Windows 10 |Intel i5 2500K @ 4.5GHz ( Noctua NH-C12P SE14) |RAM:Kingston Fury 16gb | MSI R9 390 Gaming | SSD: Samsung Evo 850 250gb

Permalänk
Medlem

Blev lite blandat i år...
Två deckare (pocket), en chokladkaka, ett paket från falcon med två ölglas och två tröjor, en filmcitat-bok, en kaffemaskin (oklart vad för sort...) samt en bok om hur man tillverkar hundgodis(!).