DayZ Lingor Island installationsproblem..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ronneby
Registrerad
Okt 2011

DayZ Lingor Island installationsproblem..

Så min bror försöker installera Lingor Island genom DayZCommander men han lyckas bara få ner 1.1 versionen (han behöver 1.2) men det funkar inte för honom. Han får någon feltext och han har googlat i 1 timme utan att hitta vad tusan som är problemet. han har startat om datorn x antal gånger osv. Jag drog ner det samtidigt och för mig funkade det helt felfritt.

snälla själv snabbt!

1070 - i7 7700
Acer 27" LED Predator G-Sync XB270HU 2560x1440 IPS, 144hz,

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örnsköldsvik
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av KlyfftPotatis:

Så min bror försöker installera Lingor Island genom DayZCommander men han lyckas bara få ner 1.1 versionen (han behöver 1.2) men det funkar inte för honom. Han får någon feltext och han har googlat i 1 timme utan att hitta vad tusan som är problemet. han har startat om datorn x antal gånger osv. Jag drog ner det samtidigt och för mig funkade det helt felfritt.

snälla själv snabbt!

Nu var ju detta ett tag sedan så det har säkert löst sig redan.
Men jag hade samma problem som din bror, så jag installerade "Play With Six" från http://www.six-updater.net/ istället, då fungerade det på en gång.
Efter det är installerat genom PWS där så kan man ju gå tillbaka till DayZCommander om man vill.

MOBO: ASUS Sabertooth P67 B3 CPU: i7 2600K @ 4GHz
MEM: 8GB Corsair Vengence (8-8-8-24) GPU:2st XFX Radeon HD 6950 2GB Crossfire
SSD: OCZ Agility 3 120GB HDD: 500GB int. + 500GB ext.
PSU: Fractal Design Tesla 650W 80+ CASE: Fractal Design Define R3 (white)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

Hmm... Laddade ned och installerade Lingor genom DayZCommander i dag utan problem.
Ville bara säga det så att andra inte avskräcks från att använda Commandern.