Permalänk
Medlem

M-itx msi z77ia-e53 starta wifi??

är det ngn som vet hur man får igång wifi på msi z77ia-e53? anteligen e jag helt pantad eller så hittar jag det inte bara

Visa signatur

cpu : Intel Core i9 10900KF ::: mobo : ASUS ROG STRIX Z490-I GAMING ::: ram : Corsair Dominator Platinum RGB 32GB 3,2Ghz ::: gpu : Gigabyte GeForce RTX 4080 Super 16GB Gaming OC ::: psu : Corsair RM1000e :::ssd :1 Samsung 970 EVO series SSD 500GB M.2 ::: ssd :2 Seagate Firecuda 510 NVMe SSD 1TB ::: kylare : Corsair H170i Elite Capellix ::: Logitech Streamcam ::: Thronmax MDrill One Pro ::: Logitech PRO X Superlight

Permalänk
Hedersmedlem

Har du igång det i UEFI:n? Installerat drivisar till det? Dessa borde du hitta på MSI:s hemsida i samband med ditt modermodem.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vorhees:

är det ngn som vet hur man får igång wifi på msi z77ia-e53? anteligen e jag helt pantad eller så hittar jag det inte bara

Jag är också nyfiken på om någon lyckats få igång WiFi på detta moderkort. På MSI:s webb finns ännu inga drivrutiner för Windows 8.

Permalänk
Medlem
Skrivet av joppe999:

Jag är också nyfiken på om någon lyckats få igång WiFi på detta moderkort. På MSI:s webb finns ännu inga drivrutiner för Windows 8.

nä precis finns inga drivis till win 8 ennu

Visa signatur

cpu : Intel Core i9 10900KF ::: mobo : ASUS ROG STRIX Z490-I GAMING ::: ram : Corsair Dominator Platinum RGB 32GB 3,2Ghz ::: gpu : Gigabyte GeForce RTX 4080 Super 16GB Gaming OC ::: psu : Corsair RM1000e :::ssd :1 Samsung 970 EVO series SSD 500GB M.2 ::: ssd :2 Seagate Firecuda 510 NVMe SSD 1TB ::: kylare : Corsair H170i Elite Capellix ::: Logitech Streamcam ::: Thronmax MDrill One Pro ::: Logitech PRO X Superlight

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vorhees:

nä precis finns inga drivis till win 8 ennu

Jag har precis fått en betadriver som verkar funka. Den intresserade kan få den i denna tråd:
http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/1...