Letar efter folk att lira Borderlands2 med.

Permalänk
Medlem

Letar efter folk att lira Borderlands2 med.

Såg att det fanns en tråd om borderlands 2, men var osäker om jag skulle skriva där eller om det gick bra att skriva här istället. Så jag valde att göra en ny tråd helt enkelt.

Som titeln lyder så letar jag efter folk att lira med och jag vill gärna lira med skype som kommunikations medel. Jag försökte att lira med en annan polare men han valde att sluta spela bl2 efter ett tag och jag är just nu lvl 25 bara och siktar på att bli högsta level, men det är liksom lite långtråkigt att lira själv.

Så, om ni känner för att lira, skriv in ert skype namn eller så adda mig (Greenbullsweden) på skype.

Tack för mig.

Permalänk

Har inte spelat på ett tag nu, men börjar gärna spela igen, har några polare som också spelar, kan ju eventuellt få med dem också Har gubbar på lite olika lvls, men har nog någon runt lvl 25.

Kan adda dig på skype imorrn, är för seg nu

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Har inte spelat på ett tag nu, men börjar gärna spela igen, har några polare som också spelar, kan ju eventuellt få med dem också Har gubbar på lite olika lvls, men har nog någon runt lvl 25.

Kan adda dig på skype imorrn, är för seg nu

Nice nice, ser fram emot det

Permalänk
Medlem

väcker tråden till liv, jag söker också lite folk att spela med, har en lvl 38 gunzerker, men spelar även den nya mechromancern, lvl 12 tror jag, och dom andra ca lvl 9.

skype; m3rlox
steam namn; |Inzane| MerLoX

Är 26 om någon undra.

Visa signatur

MerLox

Permalänk
Medlem

Baka_kun

håller på att farma legendaries just nu och sitter och har tappat lusten efter patchen när de nerfade bee skölden. conference call blev i ett slag värdelös.

Det är kul att vara overpowered. det är inte kul att bara kunna ha med sig ammo för en fjärdedel av terramorphus hälsa.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

Adda mig o0Anton0o, precis köpt spelet så är bara lv 4