Metro 2033 gratis kopia via steam

Permalänk

Metro 2033 gratis kopia via steam

Hej!

Tänkte dela med mig av THQ sida på Facebook. Det ni behöver göra är att gilla deras hemsida och sedan erhåller ni en egen kopia av spelet.

https://www.facebook.com/THQDemos?sk=app_395840630491782&app_...

Permalänk

Verkar som att man inte får med key?
I vilket fall så får jag upp "User 573413_metro3ad already has more than 'max_user_connections' active connections" när jag kommer in på din länk.. Någon annan?

Permalänk
Medlem

Kostar ju annars 7kr på humble bundle om man inte orkar sitta och uppdatera sidan hela tiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KeVVa:

Kostar ju annars 7kr på humble bundle om man inte orkar sitta och uppdatera sidan hela tiden

Tycker att man borde betala för Humble Bundle istället för att dra dit o leacha för gratis spel. THQ går nästan i konkurs, tycker själv att de gör skitroliga spel så det hade varit skittråkigt om det hände..

Permalänk

Det verkar lite som om THQ har för många spel som inte blivit sålda...

Permalänk
Medlem

Säker på att det är äkta? Det är...ganska många som frågar efter key på facebooksidan du länkade

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneinalifetime:

I vilket fall så får jag upp "User 573413_metro3ad already has more than 'max_user_connections' active connections" när jag kommer in på din länk.. Någon annan?

Hade samma problem men uppdaterade några gånger så funkade det. Kommer köpa humble bundlen precis innan den går ut också, ska se om det kommer något mer läckert spel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sputte:

Säker på att det är äkta? Det är...ganska många som frågar efter key på facebooksidan du länkade

Japp. Fick en key där och den fungera på steam.

Permalänk
Medlem

Fick också en key - men ger den tilll en polare har redan metro 2033 sen humble bundle

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sputte:

Är äkta, har 2 kompisar + sambon som fått spelet gratis, så är äkta

Permalänk
Permalänk
Medlem

funkade för mig!

Permalänk
Medlem

Måste jag skaffa steam för detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

"Metro 2033 gratis kopia via steam"

Permalänk
Medlem

Tackar, var bara att gilla så fick jag koden direkt! Pang bang boom in på Steam! Ska testa direkt!:)

Permalänk
Medlem

Funkar finfint, delade sidan / länken på facebook, aktiverade det på mitt andra steamkonto ( THQ bundle på mitt riktiga ) och funkar fint.

Permalänk
Medlem

Har redan spelet så här är min kod om nån vill ha.
M4FZT-FWM0A-IZYZ0

Permalänk
Medlem

Tog en för att ge till en polare jag med, jag menar, varför inte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Om du läser nog och följer deras lilla lista så är jag ganska säker på att det inte behövs. Men kan ha sett fel.

Permalänk

fick också en kod

Permalänk
Medlem
Skrivet av KurtEgon:

Hade samma problem men uppdaterade några gånger så funkade det. Kommer köpa humble bundlen precis innan den går ut också, ska se om det kommer något mer läckert spel!

Du behöver inte vänta till slutet, man får alla spel även om man är en av dom första som köper, om du betalar mer än genomsnittet dvs.

Permalänk

Är spelen bra i humble bundle?

Permalänk
Medlem

Tackar för tipset koksvinne

Permalänk
Medlem
Skrivet av spiderwolf:

Är spelen bra i humble bundle?

JA!

Permalänk
Skrivet av Oneinalifetime:

Du kan alltid testa en annan webbläsare, fungerade felfritt för mig och 3 kompisar

Skrivet av Sputte:

Yes, jag och tre kompisar fick genast nycklar!

Skrivet av Razec:

Tackar för tipset koksvinne

Ingen fara :).

Permalänk
Medlem

Fick en Steam nyckel! Tack för tipset

+1 för detta.

Permalänk
Medlem

Skaffade Steam och nu går det inte att skaffa längre? När jag trycker på länken kommer jag till "Home" för min Facebook?

Permalänk
Medlem

Synd dem gor sahar, folk ar for snala, borde inte fa nagot alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av toxicstone:

Synd dem gor sahar, folk ar for snala, borde inte fa nagot alls.

Det finns dock en ganska bra finansiell anledning till detta. Pengarna de kan tjäna på metro 2033 nu och framåt är minimala. Däremot är uppföljaren "Last Light" på väg ut och kommer i vår. Om de då kan locka in folk i serien med att ge bort metro 2033 gratis nu så kan de tjäna mångfaldigt i extra försäljning av last light i jämförelse mot vad de kommer tjäna på 2033 i fortsättningen.

Permalänk
Medlem

Tackar och bockar!
+1!