CSP 1.10 kommer till helgen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Jul 2012

CSP 1.10 kommer till helgen

Tjenare SC! Som topic så kommer 1.10 ut på söndag! Vilka har testat 1.09 och längtar till helgen?
Själv så ska man testa 1.09 imorgon. Kommer med edit!

update.cspromod.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Apr 2009

Jag har inte riktigt följt uppdateringarna utan spelar lite nu och då utan att tänka på vad de faktiskt har ändrat. Jag gillar csp hur det är. Känslan är skön eftersom den är så pass lik 1.6.

Dock tror jag tyvärr inte spelet kommer slå igenom som en esport. Jag tror absolut att spelet kommer att spelas men tyvärr kommer nog inte tillräckligt med pengar pumpas in för att folk ska ta upp detta spel på LAN-turneringar.

Jag blir gärna motbevisad, men tiden får bestämma vad som händer med spelet.

Chassi: Fractal Design Define R3, Titanium CPU: Intel Core i7 7700K 4.8 GHz
MoBo: Gigabyte GA-Z270-Gaming K3 GPU: EVGA GTX 970 4 GB
RAM: Corsair LPX 16GB CL15 3000Mhz VENGEANCE SSD: Samsung 750 EVO 500GB
HDD: 500GB Seagate Barracuda 7200rpm PSU: LEPA B1000-MB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

CSP är säkert skitbra men troligen inget jag kommer lägga min tid på. Gissar på att inte för många kommer att spela det och det kommer inte att tas upp i några större turneringar då CS:GO redan är släppt och i full gång på events.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
q3dm6
Registrerad
Aug 2009

Spelet kommer se bra mycket modernare ut med nya modeller, men de måste uppdatera dust2 och nuke visuellt innan CSP kan mäta sig med andra spel.

PC: i5 4690K @ 4.2GHz, NH-U12S, GTX 980 4GB, 16GB DDR3 1600Mhz CL9, 840 EVO 250GB, WD Blue 1TB, Asus Z97-A, EVGA G2 750W, Define R4 Monitor: Benq G2412HD Ljud: Audio-gd NFB-11.32, AKG K702 65th, Modmic 4.0, Audioengine 5+ Input: Logitech MX518, Filco Majestouch-2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2007
Skrivet av hermeister:

Tjenare SC! Som topic så kommer 1.10 ut på söndag! Vilka har testat 1.09 och längtar till helgen?
Själv så ska man testa 1.09 imorgon. Kommer med edit!

update.cspromod.com

Hej, jag laddade ner cspromod från en av mirrors länkarna som fanns. Installerade http://cspromod.com/ och startade om mitt steam som man ska göra.
Nu ber den mig att logga in i steam igen. Brukar inte hända nämligen, det va ganska längesen jag behövde göra det iaf.

Så jag började bli tveksam att faktiskt skriva in mina login info, eftersom jag har lyckats 1 gång för typ 3 års sedan få mitt konto hijackat så.

Någon av er som har ladda ner det från den länken update.cspromod.com använd någon av mirror siten för att ladda ner det,
installerat det, och sedan fick göra en login i steam? Och i så fall vart det några problem?

Mvh Daza.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Jul 2012
Skrivet av Daza:

Hej, jag laddade ner cspromod från en av mirrors länkarna som fanns. Installerade http://cspromod.com/ och startade om mitt steam som man ska göra.
Nu ber den mig att logga in i steam igen. Brukar inte hända nämligen, det va ganska längesen jag behövde göra det iaf.

Så jag började bli tveksam att faktiskt skriva in mina login info, eftersom jag har lyckats 1 gång för typ 3 års sedan få mitt konto hijackat så.

Någon av er som har ladda ner det från den länken update.cspromod.com använd någon av mirror siten för att ladda ner det,
installerat det, och sedan fick göra en login i steam? Och i så fall vart det några problem?

Mvh Daza.

Jag hade i alla fall inga problem!