Uppsägning av mobilabonnemang hos Tele2

Permalänk
Hedersmedlem

Uppsägning av mobilabonnemang hos Tele2

Vill mest bara dela med mig av mina vedermödor med Tele2. Jag försöker säga upp ett mobiltelefonabonnemang som jag inte använder längre, men vilken väg jag än försöker så blir jag dirigerad vidare. De vill prompt att man ska ringa in, men uppsägningsavdelningen har inte samma telefontider som övriga avdelningar, utan har bara öppet när jag jobbar. Teckna ett abonnemang går så klart när som helst, även mitt i natten en lördag om man skulle vilja.
När jag väl har blivit av med denna skiten ska jag ALDRIG mer teckna ett abonnemang med Tele2!

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem

Har du ingen möjlighet att ringa under lunch eller rast kan du alltid göra en skriftlig uppsägning. Penna och papper har öppet dygnet runt.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

Jag sade upp mitt mobila internet abonnemang nån månad sen, var smärtfritt. Inga vidarekopplingar till andra avdelningar.

Papper och penna funkar också bra

Visa signatur

Wahoo

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av giplet:

Vill mest bara dela med mig av mina vedermödor med Tele2. Jag försöker säga upp ett mobiltelefonabonnemang som jag inte använder längre, men vilken väg jag än försöker så blir jag dirigerad vidare. De vill prompt att man ska ringa in, men uppsägningsavdelningen har inte samma telefontider som övriga avdelningar, utan har bara öppet när jag jobbar. Teckna ett abonnemang går så klart när som helst, även mitt i natten en lördag om man skulle vilja.
När jag väl har blivit av med denna skiten ska jag ALDRIG mer teckna ett abonnemang med Tele2!

Uppsägningsavdelningen har öppet måndag till fredag 07:00 - 20:00, precis som kundservice. Hur mycket jobbar du egentligen? man kan ringa in mellan 09:00 till 15:00 på lör, sön också de kan inte neka uppsägning men kommer att hänvisa dig till uppsägningsavdelningen först och främst, säg bara att du inte hinner återkomma. Det stämmer att man måste skicka in uppsägan skriftligt eller göra den muntligt.