Problem med att skifta färg på Logitech g19

Permalänk
Avstängd

Problem med att skifta färg på Logitech g19

Hej alla sweclockare Köpte ett nytt tagentbord och det blev logitech g19. Jag har redan installerat drivrutinerna, nu över till själva problemet, jag kan inte skifta färg på tagent bordet. Jag klickar på m1, m2, m3 (det är där man ska klicka om man vill skifta färg) men det är fortfarande samma problem. Har testat installerat om allt, drivrutiner ALLTING men inget funkar. Är det någon som kan hjälpa så är jag evig tackam, GodJul Mvh// David :):)

Permalänk
Skrivet av Mr.Pro:

Hej alla sweclockare Köpte ett nytt tagentbord och det blev logitech g19. Jag har redan installerat drivrutinerna, nu över till själva problemet, jag kan inte skifta färg på tagent bordet. Jag klickar på m1, m2, m3 (det är där man ska klicka om man vill skifta färg) men det är fortfarande samma problem. Har testat installerat om allt, drivrutiner ALLTING men inget funkar. Är det någon som kan hjälpa så är jag evig tackam, GodJul Mvh// David :):)

Du måste gå in i drivrutinerna och ändra färgen för m1, m2, m3 de är inte inställda från början

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Intel Core I5 3570K | Moderkort : Asrock Extreme4 Z77 | GPU: Asus GTX 760 Striker Platinum | RAM: 16 GB Corsair Vengeance | HDD: 1 TB Seagate Barracuda | Chassi: NZXT Lexa S | HDD: Kingston HyperX 3K 240GB
PSU: Corsair HX650 650W | Kylare: Antec Kühler H2O 620

Permalänk
Avstängd

Jag har redan gjort det. Man endast skifta färg när man är inne i själv drivrutinern

Permalänk
Medlem

du kan byta färj "i drivrutinen", och sedan sparas den för m1, om det var den du bytte. klickar du på m2 kan du byta färg på den osv

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Najsisen:

du kan byta färj "i drivrutinen", och sedan sparas den för m1, om det var den du bytte. klickar du på m2 kan du byta färg på den osv

Jo jag har redan sparat färgerna (Grön = m1, röd = m2 blå = m3) mwn näe jag klicka på X så försöker jag skifta färg men det går inte

Permalänk
Medlem

testa välj den färg du vill ha, stäng föntret

Visa signatur

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Najsisen:

testa välj den färg du vill ha, stäng föntret

tack det funkade:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Pro:

tack det funkade:)

hur gjorde du innan?

Visa signatur