Väldigt enkelt epost program till iPad?

Permalänk
Medlem

Väldigt enkelt epost program till iPad?

iPad har ju en inbyggd men finns det någon annan väldigt väldigt enkel epost program som är gratis för iPad?

Permalänk

den inbyggda är ju enkel ?

Visa signatur

Citera mig för svar!!
CPU: i7 3770K @ 3,5 Ghz -- Ram: Corsair 16 GB -- Moderkort: Z77A-S01
Lagring: SSD- Samsung 840 EVO 250 GB// 2TB HDD -- GPU: Nvidia Geforce GTX 680

Permalänk
Medlem

mm få ta den om det finns inte någon annan enklare som någon rek

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheCazz:

mm få ta den om det finns inte någon annan enklare som någon rek

Vrf skulle du inte vilja använda den?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: intel core i5-2500K @ 4.5 GHz GPU: AMD 280x Moderkort: MSI P67A-C45 B3 RAM: 8gb Corsair XMS3 1600 MHz SSD: Intel 520 120gb, Samsung 830 120gb HDD: random 1tb, random 320gb PSU: Corsair TX 650W V2 80+ Chassi: Cooler Master HAF 912.

Permalänk
Medlem

Jag har inga problem, men kan en person som har noll koll på tekniken att kunna skicka epost?

Men jag ska testa och se om det inte blir för mycket problem för personen.

Permalänk
Medlem

Klarar man inte av mailprogrammet som följer med i iOS så ska man nog inte ha med tekniska prylar att göra. Alls.

Permalänk
Medlem

Ipadens epost program är enklast. Välj vilken epost du kör, ex hotmail, skriv ditt användarnamn och lösenord. Programmet fixar alla inställningar automatiskt åt dig. Om du inte har en epost adress, till ex de större vanliga som hotmail, Yahoo eller gmail(som har en egen app om man vill). Så kan du besöka hotmail.se och skapa ett konto, gmail(Google ) eller Yahoo till ex. Om du vill skapa en epost direkt på ipaden utan att blanda in gratis eposets som de ovan nämnda så kan du använda iCloud e posten (där du i inställningar för epost i ipaden klickar på epost inställningar och väljer iCloud och följer de enkla instruktionerna.