Permalänk
Medlem

F2P FPS!

Hej! Jag har tröttnat på BF3 och cod,tänkte fråga om någon här på sweC har något tips på ett F2P fps spel?
önskemålen är väl att grafiken inte ska se ut som cs 1.6 och att det inte är P2W(pay2win)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

Hej! Jag har tröttnat på BF3 och cod,tänkte fråga om någon här på sweC har något tips på ett F2P fps spel?
önskemålen är väl att grafiken inte ska se ut som cs 1.6 och att det inte är P2W(pay2win)

Tribes är kul. Sist jag spelade det så var det inte p2w.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

Två självklara titlar:
PlanetSide 2 och Tribes: Ascend.

Permalänk
Medlem

skall kolla upp dem!:D
både ser riktigt roliga ut,laddar ner dem så får vi se!=)

Permalänk

Kan rekommendera att fixa lite polare att köra PlanetSide 2 med... inte alltid så jätte skoj att köra det ensam (tycker jag iaf).
Men PlanetSide 2 är förmodligen det bästa spelet på länge. Tribes Ascend är riktigt skoj också, har dock inte kört det på ~2 månader nu, har fullt upp med BF3 som du tröttnat på

Permalänk
Medlem

APB: Reloaded

Permalänk
Medlem

Blacklight retribution ser rätt bra ut också.

Permalänk
Entusiast

Att ingen har nämnt Team Fortress 2 än!
Helt klart mitt favoritspel när det kommer till gratisspel, skulle betala 200kr för det om det hade ett pris

Permalänk
Medlem
Skrivet av ParasiteX:

APB: Reloaded

Fps***

Permalänk

CS:GO är ju typ gratis..

Permalänk
Medlem

Metro 2033 är ju gratis nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uzanar:

Att ingen har nämnt Team Fortress 2 än!
Helt klart mitt favoritspel när det kommer till gratisspel, skulle betala 200kr för det om det hade ett pris

Håller med, nog det bästa F2P FPS-spelet jag har spelat. Sen kan man "köpa" spelet (kontostatusen man får då är samma som vi som köpte det när det hade ett pris) och få lite större ryggsäck för items och sånt, men det ä absolut inget som krävs.

Permalänk
Medlem

Team Fortress 2, Planetside 2, Blacklight: Retribution, Tribes: Ascend, allihop är fantastiska spel och helt gratis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zabera:

Och dessutom är APB P2W, men det är kul ändå.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

tack för så många tips! ska kolla igenom!:)

Permalänk
Medlem

Det blir inte bättre än Quake live!

Permalänk
Medlem

Som dom andra säger så är Blacklight Retribution ett mycket bra f2p
http://blacklight.perfectworld.com/

Permalänk
Medlem

TF2, är ju mer utav en hattsimulator nu för tiden, men alltid skoj att köra ibland.