Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Apr 2012

Problem med server

Hej jag har precis startat en Hns server men, det är bara jag som kan komma in på den . varför? Spelet är Cs

Besök gärna min blogg: seXsson.se och sen varför inte surfa in på facebook och gilla sweclockers.

kommer aldrig att glömma Jonas Thörnqvist när han säger: - Helt enkelt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Köttvärlden
Registrerad
Apr 2011
Skrivet av seXsson:

Hej jag har precis startat en Hns server men, det är bara jag som kan komma in på den . varför? Spelet är Cs

Har du öppnat portar?

"En dator"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Apr 2012

jag trordet. har gjort så här sökt på whatsmyip.org och kipierat och klistrat in i browsern och sen skrivit inn lösen och namn sen öppnat 27015

Besök gärna min blogg: seXsson.se och sen varför inte surfa in på facebook och gilla sweclockers.

kommer aldrig att glömma Jonas Thörnqvist när han säger: - Helt enkelt.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Dec 2012
Skrivet av seXsson:

jag trordet. har gjort så här sökt på whatsmyip.org och kipierat och klistrat in i browsern och sen skrivit inn lösen och namn sen öppnat 27015

Du måste öppna portarna i routern, sök hur man gör på YouTube, kan tyvärr inte skriva en "tutorial" nu, ganska upptagen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Köttvärlden
Registrerad
Apr 2011
Skrivet av seXsson:

Skrivet av ShutteN:

Du måste öppna portarna i routern, sök hur man gör på YouTube, kan tyvärr inte skriva en "tutorial" nu, ganska upptagen.

portforward.com/, Anyone?

"En dator"