Call of duty 4 STEAM

Permalänk
Medlem

Call of duty 4 STEAM

Hej, jag och några polare köpte Call of duty 4 för skojskull och ska börja lira det lite nu.
Vi köpte det från steam och oftast när man köper ett spel så kommer en ruta upp där cdkey står eller brevid spelet när man markerar det så kan man trycka cdkey. Men vi hittar inte, har letat runt och kollat men hittar ingenting.

Skulle va schysst om ni hjälper oss! Tack

Visa signatur

iES - The One And Only - And will always be

Permalänk
Medlem
Skrivet av ies1337:

Hej, jag och några polare köpte Call of duty 4 för skojskull och ska börja lira det lite nu.
Vi köpte det från steam och oftast när man köper ett spel så kommer en ruta upp där cdkey står eller brevid spelet när man markerar det så kan man trycka cdkey. Men vi hittar inte, har letat runt och kollat men hittar ingenting.

Skulle va schysst om ni hjälper oss! Tack

Behövs det? Du borde väl kunna lira ändå eller? Jag kunde det efter jag köpte CoD paketet förra julen ( spel 1-6 )

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

CD keyn står inne i startmenun i COD4, kommer inte riktigt ihår var, men det är enkelt att hitta!

Visa signatur

Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Rev 1.3 | G.Skill 8GB CL9 1600Mhz Ripjaws Gaming | Intel Core i5 2500K @ 4,2GHz | Gigabyte GeForce GTX 670 2gb OC @ 1100 | Samsung SSD EVO 840-Series 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ | Corsair HX 750W 80+ Silver Modulär.

Battlefield 3 profil: Brexour

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brexour:

CD keyn står inne i startmenun i COD4, kommer inte riktigt ihår var, men det är enkelt att hitta!

EDIT: Varför vill ni veta CD key:n?

EDIT 2: Sorry för dubbelpost!

Visa signatur

Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Rev 1.3 | G.Skill 8GB CL9 1600Mhz Ripjaws Gaming | Intel Core i5 2500K @ 4,2GHz | Gigabyte GeForce GTX 670 2gb OC @ 1100 | Samsung SSD EVO 840-Series 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ | Corsair HX 750W 80+ Silver Modulär.

Battlefield 3 profil: Brexour

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brexour:

EDIT: Varför vill ni veta CD key:n?

EDIT 2: Sorry för dubbelpost!

FÅR ATT KUNNA SPELA? DAH

Visa signatur

iES - The One And Only - And will always be

Permalänk
Medlem
Skrivet av ies1337:

FÅR ATT KUNNA SPELA? DAH

Caps Lock använde jag också när jag gick i lågstadiet.

När du installerar spel via steam behöver du inte skriva in någon nyckel, det sker per automatik, jag har själv COD4 på steam..

DAH

Visa signatur

Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Rev 1.3 | G.Skill 8GB CL9 1600Mhz Ripjaws Gaming | Intel Core i5 2500K @ 4,2GHz | Gigabyte GeForce GTX 670 2gb OC @ 1100 | Samsung SSD EVO 840-Series 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ | Corsair HX 750W 80+ Silver Modulär.

Battlefield 3 profil: Brexour

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brexour:

Caps Lock använde jag också när jag gick i lågstadiet.

När du installerar spel via steam behöver du inte skriva in någon nyckel, det sker per automatik, jag har själv COD4 på steam..

DAH

skrev också DAH med caps lock när jag gick i lågstadiet

Visa signatur

iES - The One And Only - And will always be

Permalänk
Medlem
Skrivet av ies1337:

FÅR ATT KUNNA SPELA? DAH

ser det

Visa signatur

|CPU: Intel i5 6600K |GPU: Asus RTX 3060Ti |PSU: XFX 750W
|MB: ASUS Z170-A |RAM: Crucial 16GB DDR4 2400Mhz
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Högerklicka på spelet och tryck visa CD-key.

Permalänk
Medlem

samma problem + jag har försökt att högerklicka men det finns ingenting där om cd keyn någon som vet hur man gör?

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Medlem
Skrivet av ies1337:

FÅR ATT KUNNA SPELA? DAH

Alltid bra att vara otrevlig när folk försöker hjälpa dig.

Visa signatur

Fractal Design Define S Svart-Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB-MSI Z170A KRAIT GAMING 3X-Kingston HyperX 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz-ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX--1TB Samsung Spinpoint F3-OCZ TL100 240GB-EVGA Supernova G2 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av isorill:

Alltid bra att vara otrevlig när folk försöker hjälpa dig.

Förlåt om jag var otrevlig.. men man förstår väll om jag skriver att jag behöver hitta cdkeyn är för att spela

Visa signatur

iES - The One And Only - And will always be

Permalänk
Medlem

ies1337
Medlem

Plats: LOL

_______________

Ja jag förstår att du villa hitta, men steam har automatik på det, hence du borde få det direkt

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ies1337:

Förlåt om jag var otrevlig.. men man förstår väll om jag skriver att jag behöver hitta cdkeyn är för att spela

men du behöver inte veta någon cd-key när du köper via steam. klicka bara installera, sen spela. nyckeln ligger på ditt konto.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

men du behöver inte veta någon cd-key när du köper via steam. klicka bara installera, sen spela. nyckeln ligger på ditt konto.

Det gjorde den inte ibörjan, när jag startade COD så stog det att jag var tvungen att skriva in cdkey eller när jag joina en server. Men jag startade om steam så funkade det sen

Visa signatur

iES - The One And Only - And will always be