far cry 3, vad tyckte ni ?

Permalänk
Medlem

spelade precis klart spelet.
Bästa spelet jag har spelat det här året (Även det enda..)
Jag ger det 10.5/10

+ storyns plötsliga vändningar, tex vid pokerbordet
+ grafiken (Var bättre än vad alla andra får det att låta som)
+++ rösterna, och ljud i allmänhet, dom var realistiska(för det mesta iaf) Gillar även jasons små kommentarer som man hör ibland
++ "gripande" story, kände inlevelse och ville fortsätta spela när jag egentligen borde ha slutat
+ nästan allt annat också

- Buggar, tex när man kommer till andra ön så var jag helt plötsligt odödlig, fick starta om spelet och börja om från början av missionet för att få det att funka)

Bästa spelet jag har spelat på länge tror jag, det delar 1:a plats med mafia 2 på min "lista" av dom bästa spelen

det enda som egentligen var dåligt gjort (men det förtjänar inte riktigt ett - ), det var att när man hade räddat vännerna (som jag gjorde) så ser man ju båten som åker iväg, som man antar att även jason är på.. men sen helt plötsligt.. "Villl du fortsätta att utforska ön?"
Ofc ska man kunna utforska ön mer om man vill det, och göra sido quests etc.. men dom kunde ha gjort det lite bättre

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad