Bilder av Tt eSPORTS MEKA och CM Storm QuickFire TK med sve/nordisk layout?

Permalänk
Medlem

Bilder av Tt eSPORTS MEKA och CM Storm QuickFire TK med sve/nordisk layout?

Jag kikar just nu efter kompakta och mekaniska tangentbord, och har hittills fått upp ögonen för Tt eSPORTS MEKA Gaming Keyboard och CM Storm QuickFire TK Keyboard Red.

Jag skulle gärna vilja se tangentlayouten för de svenska/nordiska varianterna men problemet är att jag inte hittar några bilder av dem varken hos webbutikerna eller genom googlande. Därför undrar jag om ni här på sweclockers som sitter med svenska/nordiska varianter av dessa tangentbord kan bidra med bilder, och kanske även ett kort omdöme om själva tangentbordet.

Förslag på andra alternativ för kompakta och mekaniska tangentbord är också välkomna! (Spanar främst på gaming/allround-brytare som röd/svart/kanske brun)

Tack!

Permalänk
Medlem

5 sekunder google..

Visa signatur

I got a pair of shoes older than you are... -W. Gibson

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppern:

Det e ju inte riktigt svensk layout, finns ju inte ÅÄÖ.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Det e ju inte riktigt svensk layout, finns ju inte ÅÄÖ.

Men layouten på tangentbordet är som den svenska..

Visa signatur

I got a pair of shoes older than you are... -W. Gibson

Permalänk
Skrivet av Changis:

Jag kikar just nu efter kompakta och mekaniska tangentbord, och har hittills fått upp ögonen för Tt eSPORTS MEKA Gaming Keyboard och CM Storm QuickFire TK Keyboard Red.

Jag skulle gärna vilja se tangentlayouten för de svenska/nordiska varianterna men problemet är att jag inte hittar några bilder av dem varken hos webbutikerna eller genom googlande. Därför undrar jag om ni här på sweclockers som sitter med svenska/nordiska varianter av dessa tangentbord kan bidra med bilder, och kanske även ett kort omdöme om själva tangentbordet.

Förslag på andra alternativ för kompakta och mekaniska tangentbord är också välkomna! (Spanar främst på gaming/allround-brytare som röd/svart/kanske brun)

Tack!

Har ett TK med blåa brytare, brb fotografering
EDIT: Here u go, 14st bilder : http://imgur.com/a/5A5Wl#0

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36