äkligt lagg bara kom på bo2 och försvinner inte, SNÄLLA KOLLA

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011

äkligt lagg bara kom på bo2 och försvinner inte, SNÄLLA KOLLA

i förgår började detta äkliga lagget komma på bo2, har testat att ta bort det och fromaterat datorn men likadant. har allt på max men det bör inte bero på det för haft det på max hela tiden sen helt plötsligt börja det lagga. någon som vet nåt? bara på bo2 det blir såhär

se bild på msi after burner här: http://dayviews.com/CorsairGrabbN/512127194/

väldigt tacksam för svar!

Evga gtx Titan | Intel Core i7 4790k stock | Corsair H100 | Asus Maximus VII Ranger | 4x4Gb Corsair Vengeance 1600Mhz | Corsair RM850 | Samsung SSD basic 128Gb | Seagate Barracuda 1TB | 1:a skärm Benq xl2420T 2:a skärm Benq gl2440

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Dec 2011

Hej du skulle rekommendera att stava äkligt äckligt istället eftersom det enligt sveriges ordbok är korrekt . Men nu ska jag inte va stav hitler , Har du provat att uppdatera dina drivrutiner ? Det är ju kortet som klockar ner sig självt och prova olika settings och se om det försvinner

CPU: Intel Core i7-7700K 4.9 ghz 1.35 vcore deliddad.
GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING X TRIO.

05/01/92

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011

ja jag har 310.70, men ändrade en inställning på bo2 som heter ''sync every frame'' den var på yes och jag ändrade den till no och ändrade ''max fps'' till 120 sen blev det bättre, mycket bättre

Evga gtx Titan | Intel Core i7 4790k stock | Corsair H100 | Asus Maximus VII Ranger | 4x4Gb Corsair Vengeance 1600Mhz | Corsair RM850 | Samsung SSD basic 128Gb | Seagate Barracuda 1TB | 1:a skärm Benq xl2420T 2:a skärm Benq gl2440

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Okt 2011

Fick samma idag, började lagga helt utan anledning. Dock så räckte det att byta server för mig del.
Har du kollat ditt internet så det inte är de som ligger och spökar?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Jun 2011
Skrivet av 3K^:

Hej du skulle rekommendera att stava äkligt äckligt istället eftersom det enligt sveriges ordbok är korrekt . Men nu ska jag inte va stav hitler , Har du provat att uppdatera dina drivrutiner ? Det är ju kortet som klockar ner sig självt och prova olika settings och se om det försvinner

Föreslår att du stavar vara istället för va.

Case - Silverstone Raven Rv03 → Mobo - Asus P8P67 Pro rev b3
CPU - i7 2600k @ 4,5 ghz → Corsair H70
PSU - Corsair AX850+ → RAM - x4 4gb Xms3
GPU - Gtx 580 →

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av 3K^:

Kan även rekommendera att inte särskriva.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Dec 2011
Skrivet av Rewinding:

Föreslår att du stavar vara istället för va.

Jag visste att någon skulle kommentera min stavning efter att jag kommenterat ts stavning

CPU: Intel Core i7-7700K 4.9 ghz 1.35 vcore deliddad.
GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING X TRIO.

05/01/92