y500 fläkt häger sida = bad laptop

Permalänk

y500 fläkt häger sida = bad laptop

så vilken laptop kan jag ta istället för den laptopen? högst 12k

Permalänk
Medlem

Vad få dig att tro att folk ska lägga ner tid/ork på att hjälpa dig, när du inte ens orkar skriva mer än en rad och noll information själv?

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Skrivet av zOlid:

Vad få dig att tro att folk ska lägga ner tid/ork på att hjälpa dig, när du inte ens orkar skriva mer än en rad och noll information själv?

12k borde räcka

Permalänk
Medlem

ja 12k budget, men för vad? ultrabook? renderings laptop med quadro kort? rå spel prestanda? stor? liten? ssd, eller ej? osv.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av wannabemixer:

12k borde räcka

Okej.
Då tror jag denna kommer passa dig utmärkt.
Eftersom ditt enda krav är att den ska vara billigare än 12k så tror jag denna räcker gott och väl för dina behov.
http://www.vtechkids.com/product/detail/2036/Tote_and_Go_Lapt...

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem
Citat:

Your child can play one of 20 learning activities that teach letters, spelling, vocabulary, numbers, counting, logic, and shapes.

Kanske behövs om man stavar "häger"

Visa signatur

Lenovo Y500: i7-3630QM / 8GB / 1TB + 16GB SSD / 2x GT650M 2GB SLI / 15.6'' 1080p

Permalänk
Medlem
Skrivet av wannabemixer:

y500 fläkt häger sida = bad laptop

Jag måste rekommendera att du avhåller från att bada med din laptop över huvud taget.

Permalänk
Skrivet av Jory89:

Jag måste rekommendera att du avhåller från att bada med din laptop över huvud taget.

Ja framförallt om AC adaptern är påkopplad.

Nä skämt o sido TS men kolla annars på MSI GT60/70 eller Asus G55/75 om du inte vil ha varmluft på fingrarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jory89:

Jag måste rekommendera att du avhåller från att bada med din laptop över huvud taget.

Inte för att vara otrevlig, men det är fasiken kung att ha en dator på en skiva över badkaret. Gärna med något gott att äta och dricka bredvid. Självklart ska man ha en handduk att torka av händerna på innan man rör datorn.

Har du inte badat med en dator så rekommenderar jag att du provar! Kanske med ditt favoritspel eller film1

Permalänk
Skrivet av Skrotnisse9292:

Inte för att vara otrevlig, men det är fasiken kung att ha en dator på en skiva över badkaret. Gärna med något gott att äta och dricka bredvid. Självklart ska man ha en handduk att torka av händerna på innan man rör datorn.

Har du inte badat med en dator så rekommenderar jag att du provar! Kanske med ditt favoritspel eller film1

Jag vet inte vilka spel du kör med i badkaret, men jag själv hade inte haft det lätt att köra BF3 i högt tempo direkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cokeman 1337:

Jag vet inte vilka spel du kör med i badkaret, men jag själv hade inte haft det lätt att köra BF3 i högt tempo direkt.

Äsch men stilla sittande spel som wow och league of legends funkar alltid. Fps funkar ju inget vidare

Permalänk
Skrivet av zOlid:

Okej.
Då tror jag denna kommer passa dig utmärkt.
Eftersom ditt enda krav är att den ska vara billigare än 12k så tror jag denna räcker gott och väl för dina behov.
http://www.vtechkids.com/product/detail/2036/Tote_and_Go_Lapt...

http://cdn.vtechkids.com/assets/data/products/%7B0814D701-6AB...

hahahauahahauhahahah funny not! ;D

har du haft ögonen på den själv? eftersom jag skulle aldrig kunna ta mig tiden att hitta elr veta var man köper en sån bara för att vara dum på ett forum kan ju inte ha mycket till liv om man gör så

Permalänk
Medlem
Skrivet av wannabemixer:

hahahauahahauhahahah funny not! ;D

har du haft ögonen på den själv? eftersom jag skulle aldrig kunna ta mig tiden att hitta elr veta var man köper en sån bara för att vara dum på ett forum kan ju inte ha mycket till liv om man gör så

På tal om att orka ta sig tid att hitta, och vara dum på forum, så kanske du skulle tagit dig tiden att "hitta" den klistrade tråden Köpguide LÄS INNAN DU SKAPAR TRÅD! Innan du skapar en tråd med enda kriteriet 12k. Du orkade ju inte ens kolla att du stavat rätt i rubriken.

Blir inte lätt att få hjälp på det sättet.

Visa signatur

7800x3d - asus prime x670e-pro - 32gb ddr5 - asus tuf rtx 4090 gaming oc

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Dålig rubrik (framgår inte vad det frågas efter) dessutom §3.3 och med mycket få undantag inga vettiga svar

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming