extra mus på ny laptop i win 8

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2004

extra mus på ny laptop i win 8

Hej, installerat en ny mus, logitech M705, funkar nice, men undrar bara om man behöver gå in på kontrollpanelen och avaktivera touchpaden som finns i den bärbara datorn, för nu funkar bägge liksom, blir det inte en konflikt då ?

bara jag

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Maj 2007
Skrivet av musse pigg:

Hej, installerat en ny mus, logitech M705, funkar nice, men undrar bara om man behöver gå in på kontrollpanelen och avaktivera touchpaden som finns i den bärbara datorn, för nu funkar bägge liksom, blir det inte en konflikt då ?

Nej det behöver du inte. Fungerar det bra för dig så rör inte

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2004

jo funkar, dock låste sig musmarköreren en gång helt o hållet, kunde inte röra den via musen eller touchpaden... men efter omstart av datorn funkar de fint hitills utan problem,,,, frågan är om de bara var nåt tillfälligt eller vad jag nämnde ovan.. därför ja frågar....... att tillägga var att jag hade en bärbar liten hårddisk inkopplad samtidigt + att jag installerat iobits win8 startmeny ett tag tidigare,, så vad som gjorde att markören låste sig vet jag ej-----

jaja, vi får se om de händer igen, tänkte bara inaktivera touchpaden i fall att om de går..

bara jag

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Aug 2012

jo det går

Establish world peace -- kill everyone!