Permalänk

Google chrome Themes hjälp!

Nu har ju inte ni en tråd eller ens ett ställe där denna tråd passar in, så nu tog jag något. Och inte kunde jag skriva på Övrigt heller för man måste vara medlem i tre månader då, jävla bullshit!
Nu har jag haft mega problem med teman på Google Chrome, jag stör mig på det som satan och har försökt hitta svaret på problemet. Men jag är tydligen den enda med problemet.
När jag väljer ett tema med en bakgrundsbild på Google Chrome Theme så har jag ändå bara en vit ruta. Allt ändras till den färg det ska vara, förutom bakgrunden. Den är vit hela tiden, vad fan är det för fel? Jag vill ha min satans bakgrundsbild, så om någon vet vad det är för fel så skulle jag bli jätte glad om jag fick ett svar!
Tack på förhand.

Permalänk

Installera om Chrome?

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk

Och om det ändå inte fungerar?

Permalänk
Medlem

Avinstallera chrome
starta om datorn
kör CCleaner
starta om datorn
installera chrome
installera theme

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk

Vad är CCleaner?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)