Uplay-problem, "Store is unavailable"

Permalänk
Medlem

Uplay-problem, "Store is unavailable"

Nu när jag köpt ny dator så fick jag ACIII med grafikkortet och en kod som jag redeemat på Nvidias hemsida, nu kommer det då till att skaffa spelet på Uplay. Jag lägger ACIII Special Edition i kundvagnen och försöker sedan nå kundvagnen. Då får jag detta meddelande. Detta har hänt trots minst ett 100-tal försök. Jag har gjort allt jag har kunnat, installerat om Uplay, försökt nå genom hemsidan som inte ens låter mig logga in, resettat hostfil på rekommendation av Ubisoft själva och avaktiverat proxy. Det känns som det enda alternativet är att ge upp. Svar uppskattas!

Visa signatur

CPU: i5 3570K@4.2GHz, 1.152V RAM: Corsair Vengeance 8x2 Grafikkort: MSI Geforce GTX 660ti Chassi: Fractal Design Define R4 Ljudinterface: Focusrite Scarlett 2i2 Hörlurar: Audio Technica ATH-M50
Citera för svar!
Gymnasist med stort intresse för musik, grammatik, böcker och datorer.

Permalänk
Medlem

De har väl problem med deras server. Vänta till imorgon?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

De har väl problem med deras server. Vänta till imorgon?

Har haft problemet sen i torsdags. Känns det som att det borde ha fixats, men jag väntar.

Visa signatur

CPU: i5 3570K@4.2GHz, 1.152V RAM: Corsair Vengeance 8x2 Grafikkort: MSI Geforce GTX 660ti Chassi: Fractal Design Define R4 Ljudinterface: Focusrite Scarlett 2i2 Hörlurar: Audio Technica ATH-M50
Citera för svar!
Gymnasist med stort intresse för musik, grammatik, böcker och datorer.

Permalänk
Medlem

Om någon undrar, så löste sig problemet med senaste uppdateringen!

Visa signatur

CPU: i5 3570K@4.2GHz, 1.152V RAM: Corsair Vengeance 8x2 Grafikkort: MSI Geforce GTX 660ti Chassi: Fractal Design Define R4 Ljudinterface: Focusrite Scarlett 2i2 Hörlurar: Audio Technica ATH-M50
Citera för svar!
Gymnasist med stort intresse för musik, grammatik, böcker och datorer.