modern warfare 3 plugin hjälp

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012

modern warfare 3 plugin hjälp

hej. jag funderar på att starta en egen mw3 server (PC), jag har en test server pga att jag är moderator i 2 st servrar men jag undrar om någon här som har en egen server eller som kan koda plugins.
jag tänkte börja koda lite och så vet jag inte så mycket själv hur jag ska göra
http://www.itsmods.com/forum/Forum-Plugin-Releases.html är en sida med release av plugins. men eftersom att jag tänkte börja nu så har jag frågor om någon här kan sådant. jag vill ju skapa cmd's (commands) som t.ex !un för att kolla efter personer som är underbanan (undermap) jag vill veta bl.a hur man gör. jag har sökt och har inte hittat något som hjälper, kan ni hjälpa mig lite på traven?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gbg
Registrerad
Maj 2012
Skrivet av Extror3:

hej. jag funderar på att starta en egen mw3 server (PC), jag har en test server pga att jag är moderator i 2 st servrar men jag undrar om någon här som har en egen server eller som kan koda plugins.
jag tänkte börja koda lite och så vet jag inte så mycket själv hur jag ska göra
http://www.itsmods.com/forum/Forum-Plugin-Releases.html är en sida med release av plugins. men eftersom att jag tänkte börja nu så har jag frågor om någon här kan sådant. jag vill ju skapa cmd's (commands) som t.ex !un för att kolla efter personer som är underbanan (undermap) jag vill veta bl.a hur man gör. jag har sökt och har inte hittat något som hjälper, kan ni hjälpa mig lite på traven?

helt orellaterat till tråden men måste bara fråga (vill inte starta ny tråd för det) man tjänar ingen xp på mw3 servers va på pc?

Lia här ^-^/

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av razzaj:

helt orellaterat till tråden men måste bara fråga (vill inte starta ny tråd för det) man tjänar ingen xp på mw3 servers va på pc?

Ja, det stämmer men jag skulle vilja veta om någon kan hjälpa mig med att göra plugins (plugin = t.ex sätta in/skapa mer cmd's <cmd = command> och lite annat.) men det går att sätta in med mer xp nu igen. Men de servers som jag är moderator i andvänder inte xp

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012

Finns det ingen som kan hjälpa mig?

Skickades från m.sweclockers.com