Permalänk

asus g75 släde + skruv medföljer

det står på inet. men köpte den på alina att det kommer med släde + skruv medföljer öppna lådan och där var ingen släde + skruv... är dom inne i datorn elr ska dom vara i lådan?

http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=pl&T2=G75VW-T1392H#proddes...

Permalänk
Medlem

Vad var det för sorts "släde" du hade tänkt dig att få med datorn?

Visa signatur

Chassi: FD Arc || PSU: EVGA G2 750W || MB: ASUS B350M-A || CPU: RYZEN 5 1400 || GPU: HD 6870 || RAM: 8GB|| HDD: 1TB WD || SSD: Intel 330 120GB||

Permalänk
Skrivet av Pejnar:

Vad var det för sorts "släde" du hade tänkt dig att få med datorn?

tror det är om man ska sätta in en ssd elr något men undrar bara om det ska vara så här efter som det står att det ska komma med

Permalänk
Medlem

Man skruvar bara fast ssder eller hdder i storlek 2,5 tum i en expansionsplats i datorn. Tror inte att man använder sig av typ vaggor eller "slädar" till bärbara datorer.
Sedan hittar jag inte där det står var man får med en släde och skruvar men annars fin dator.
Edit: Hittade på inet nu. Den sitter säkerligen i datorn redan.

Visa signatur

Chassi: FD Arc || PSU: EVGA G2 750W || MB: ASUS B350M-A || CPU: RYZEN 5 1400 || GPU: HD 6870 || RAM: 8GB|| HDD: 1TB WD || SSD: Intel 330 120GB||

Permalänk

har haft några problem som att min data stängdes inte när jag trycker stäng av så fick ta ut batteriet när datorn var på och laddaren var inte in kopplad, går den i sönder då?

och att ibland så funkar inte touchpaden sen funkar den efter 2 till 3 sec

och när jag försökte stånga av datorn vid knappen så gick den i sleep mode så var tvungen att ta ut batteriet och när jag tryckte på stöng avv knappen på datorn och så gick den in i sleep mode sen så tyckte jag på ström knappen igen så precis när den startar så hörde jag en liten smäll från sub wof är det normalt? hänt 1 gång