Utslagsfråga Dustinhome - lurigt värre

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Mar 2004

Utslagsfråga Dustinhome - lurigt värre

Är det någon mer som varit med i julkalendern på Dustinhome?

De som svarat rätt får mail från dem med en en utslagsfråga för varje dag som man har svarat rätt - och utslagsfrågan lyder "hur många paket skickades ut från dustinhome den XX:e december?".

Tycker det är totalt toksvårt att ens ha en aning om hur många paket de skickar ut. Vad tror ni? 500? 5000?

Jag gjorde ett litet system där jag började på 1222 paket och sedan adderade jag typ 500 per dag, men det är inte lätt när man inte har en aning.

Efter lite googlande så var det enda jag hittade "Dustin levererar ut tusentals paket per dag".

i7 5820k 4.4GHz@1.3V, Fractal Design Kelvin S36, Asus X99-S, 16 GB Kingston HyperX@stock, 1 TB SSD Samsung EVO 840, 3 TB WD Red, Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus@stock, Samsung S27A850T, Seasonic X-1050, Fractal Design R5. <-::::::::-> PS3 Slim 120 Gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Okt 2001
Skrivet av daolo:

Är det någon mer som varit med i julkalendern på Dustinhome?

De som svarat rätt får mail från dem med en en utslagsfråga för varje dag som man har svarat rätt - och utslagsfrågan lyder "hur många paket skickades ut från dustinhome den XX:e december?".

Tycker det är totalt toksvårt att ens ha en aning om hur många paket de skickar ut. Vad tror ni? 500? 5000?

Jag gjorde ett litet system där jag började på 1222 paket och sedan adderade jag typ 500 per dag, men det är inte lätt när man inte har en aning.

Efter lite googlande så var det enda jag hittade "Dustin levererar ut tusentals paket per dag".

Fick det samma.
Jag hittade en uppgift på antal paket de skickade per dag ~2007, sen kollade jag upp deras omsättning och räknade upp antalet paket jag hade mot omsättningsökningen. För att sen kompensera för julhandeln så la jag till ett par hundra om dagen stigande mot sista leveransdag.
Jag har förmodligen helt fel