Kan inte starta Far Cry 3 av någon anledning? Blir riktigt ledsen

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2012

Kan inte starta Far Cry 3 av någon anledning? Blir riktigt ledsen

Tjena mina kära SWECLOCKERS-vänner.

Jag har tankat Far Cry 3 Silverboxen på TPB, och när jag försöker öppna spelet så får jag upp rutan: The Program cant start because skidrow.dll is missing from your computer. Try reinstall the program to fix this problem.

Jag blir så ledsen, wtf 2 do?!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Jun 2011

Lär dig cracka eller köp spelet! Detta är inte forumet för "ful" nedladdning så vitt jag vet

MOBO : Gigabyte GA-990XA-UD3 CPU : AMD FX-8320 @ 4.0 Ghz
RAM : Hyper X 2x4 GB GPU : Asus Strix 380x DATORLÅDA : CoolerMaster Elite 430 PSU : Chieftec Nitro Series BPS-650C CPU KYLARE : Corsair H40 SSD : Corsair Force LE 250 GB HDD : Hitachi 7200k

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av Bekric:

Lär dig cracka eller köp spelet! Detta är inte forumet för "ful" nedladdning så vitt jag vet

This.

Köp spelet eller kolla i kommentarena där du hittade spelet. Säkert någon annan som haft det där felmeddelandet också.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av Bekric:

Skrivet av Svajmon:

This.

Köp spelet eller kolla i kommentarena där du hittade spelet. Säkert någon annan som haft det där felmeddelandet också.

Hade ingen aning, ber om ursäkt! Och nej, ingen annan har haft problemet. Jag är värdelös

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Apr 2009

*Tråd låst*

Eftersom tråden bryter mot våra regler om piratkopiering så låses tråden.