Permalänk

Xigmatek Crystal (vit led)

Hej! Detta är min första tråd på Sweclockers så jag hoppas att den hamnat i rätt avdelning.

Jag har letat som fan efter Xigmateks 200m Crystal fläkt (med vita leds) men inte lyckats hitta någon butik som säljer den.
Compless har 120mm varianten (som jag dessutom också tänkt köpa), men tyvärr har dom inte 200mm. Jag har dessutom frågat ifall dem skulle kunna beställa fläktarna åt mig men tydligen så hade inte leverantören 200mm fläkten.

Någon som vet vart jag kan få tag i den? Att beställa utomlands går alldeles utmärkt för min del.

Permalänk
Medlem

Kan du inte beställa någon 200mm-fläkt bara (Den fläkten finns kanske t.o.m utan LEDs?), och sedan sätta dit lite LEDs själv?

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Skrivet av Rydisen:

Kan du inte beställa någon 200mm-fläkt bara (Den fläkten finns kanske t.o.m utan LEDs?), och sedan sätta dit lite LEDs själv?

Nä alltså, jag behöver en fläkt som är max 20mm i djup för att den ska få plats i mitt chassi. Urvalet är ganska litet och eftersom jag vill att allt ska vara enhetligt så begränsas urvalet ganska mycket. Den där fläktserien är nice eftersom att den har fläktar med samma finish och leds i storlekarna 80mm, 120mm, 140mm, 170mm och 200mm.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av micke7406:

Jo, har kollat på dom också. Men Aerocool har ingen motsvarande fläkt i 120mm.