Premiere pro-projekt fil mystiskt borta?!

Permalänk
Medlem

Premiere pro-projekt fil mystiskt borta?!

Filmredigeringsprogrammet Premiere pro sparar man sina filmfiler i projekt, men mitt projekt som jag har haft som min skolas projekt arbete (jobbat med filmen sedan september) har helt plötsligt bara försvunnit! Jag vet inte var standard platsen för adobe filerna är, men jag antar att det är i mina dokument eller liknande på C driven.

Jag fattar inte vad som har hänt, jag jobbade med den så sent som förra veckan och nu är den plötsligt borta. Hittar jag inte den får jag ig i kursen.
Jag har inte flyttat några filer eller installerat något nytt på flera veckor, och jag har givetvis sökt efter filen och försökt använda recuuva till att återställa filer, dock hittade den runt 100 000 filer och ingen var från detta året förutom någon windows update fil.

Så vad ska jag göra?! Jag har absolut inte slängt den, så mycket vet jag. Backup har jag, men den är från drygt november förra året och då är det fortfarande flera månaders jobb borta.

Edit: Nä Backupen verkade också vara borta,,,tror det ni det kan vara min skit Intel SSD som raderat filen?

Alltså fan jag har panik, vi är tre personer på denna filen, är den väck så är allt vårt arbete borta.

Permalänk
Medlem

Jag vet att man inte ska bumpa, men är det ingen som har någon ide? Sitter verkligen i klistret här. Kan omöjligt ta igen 5 månaders arbete på 2 veckor.