Permalänk
Medlem

Far Cry 3 savegame

Hej jag har klarat ut farcry 3 precis och vill köra om spelet men jag bara avskyr att köra uppdraget i början där man ska rymma från vaas kamp och hämta blommor och gris skinnet och det så jag undrar bara om någon skulle vilja dela en sparfil där dom bara klarat typ 1% alltså precis efter första uppdraget. Jag vill nämligen spela därifrån och inte behöva köra om början ign den är lite tråkig. tack för svar

Visa signatur

Grafik kort>_nVidia GeForce GTX670
Processor>_Intel Core i5 3570K
RAM-minne>_Corsair Vengeance 16384MB
Hårddisk>_1000 gb 7200RPM) (moderkort>_Gigabyte GA-Z77-DS3H
chassi>_CoolerMaster HAF 922) (nätaggregat>_CoolerMaster GX - 650Watt

Permalänk
Inaktiv

Kan man bara inte välja bana/karta/mission efter man klarat spelet? De flesta moderna spel har ju den möjligheten nu för tiden med replays och chapter selects osv.
Finns verkligen inte den möjligheten i Far Cry 3?

Permalänk
Medlem

nä tror jag inte i allafal isåfal har jag inte lyckats hitta det än för jag var inne och kollade men hittade inte replay chapter

Visa signatur

Grafik kort>_nVidia GeForce GTX670
Processor>_Intel Core i5 3570K
RAM-minne>_Corsair Vengeance 16384MB
Hårddisk>_1000 gb 7200RPM) (moderkort>_Gigabyte GA-Z77-DS3H
chassi>_CoolerMaster HAF 922) (nätaggregat>_CoolerMaster GX - 650Watt

Permalänk
Medlem

http://www.mediafire.com/?ap23pfnwra3atd9 detta är den ända fungerande jag har hittat men den är 100% färdig och har alla vapen, inga fiender osv. Inte så kul

Visa signatur

Grafik kort>_nVidia GeForce GTX670
Processor>_Intel Core i5 3570K
RAM-minne>_Corsair Vengeance 16384MB
Hårddisk>_1000 gb 7200RPM) (moderkort>_Gigabyte GA-Z77-DS3H
chassi>_CoolerMaster HAF 922) (nätaggregat>_CoolerMaster GX - 650Watt

Permalänk
Inaktiv

Jag tror chansen är väldigt liten att någon skulle ha en sådan sparfil du är ute efter. Jag rekommenderar dig att ta igenom den biten som är jobbig där i början av spelet och sedan göra en backup på den sparfilen så du slipper göra den tråkiga biten hela tiden.

Permalänk
Medlem

okej tack för tipset jag får heltenkelt spela om det

Visa signatur

Grafik kort>_nVidia GeForce GTX670
Processor>_Intel Core i5 3570K
RAM-minne>_Corsair Vengeance 16384MB
Hårddisk>_1000 gb 7200RPM) (moderkort>_Gigabyte GA-Z77-DS3H
chassi>_CoolerMaster HAF 922) (nätaggregat>_CoolerMaster GX - 650Watt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hackex78:

okej tack för tipset jag får heltenkelt spela om det

om du har orken skulle de va bra att lägga ut en fil där man är ungefär 10% igenom spelet, som du sa början är jobbigast, jag håller själv på och letar efter savefil som är där när man ska bränna ner allt Weed och Skrillex kommer i gång ^^ vill spela den om å om igen, jag var på sista uppgiften och så valde jag att börja om uppdraget bara för att få spela de igen c(: men jag tänkte inte på att göra backup på saven då utan kom på de direkt efter jag var klar med de.

jaja lätt å va eftersmart

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

a det uppdraget är lite beroende framkalande men jag hade problem att ta mej igenom det för jag testade spelet på det svåraste. lättare förklaring gör det inte

Visa signatur

Grafik kort>_nVidia GeForce GTX670
Processor>_Intel Core i5 3570K
RAM-minne>_Corsair Vengeance 16384MB
Hårddisk>_1000 gb 7200RPM) (moderkort>_Gigabyte GA-Z77-DS3H
chassi>_CoolerMaster HAF 922) (nätaggregat>_CoolerMaster GX - 650Watt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hackex78:

a det uppdraget är lite beroende framkalande men jag hade problem att ta mej igenom det för jag testade spelet på det svåraste. lättare förklaring gör det inte

Här är en save, vet inte om svårighetsgrad men de är weed mission iaf:)
http://www.mediafire.com/?zf0w0j1quzt4wz7
tack till:
http://www.youtube.com/watch?v=1nj2EbEIQZ0

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7