Battlefield 3 - First mission problem

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2012

Battlefield 3 - First mission problem

Hej hej

Jag har ett ganska jobbigt problem i BF3. I första uppdraget när han hoppar in genom dörren och plockar upp pistolen från golvet, så fuckar sig kameran och spelaren, så allt pekar uppåt - mot taket, när jag rör musen så är allt riktat upp dit och jag kan inte titta frammåt in i vagnen och jag dör nästan direkt.

Har googlat lite och inte kommit fram till nåt svar.

Detta gäller PC.

Period!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Malmö
Registrerad
Apr 2007

Låter som att du har någon annan input device kopplat till datorn. Någon ritplatta, guitar herokontroll eller nå sånt. Om så är fallet, koppla ur.

🖥 → Ryzen 5 2600 • Sapphire Nitro R9 390 • 16GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC (mITX)
💻 → SurfacePro 3 [i5 • 4GB ddr3 • keybaord + pen]
🖱 → Corsair m65 white / ⌨ → pok3r nordic white
📱 → Oneplus6
🎧 → Sennheiser momentum wireless & Logitech g930

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av Söderbäck:

Låter som att du har någon annan input device kopplat till datorn. Någon ritplatta, guitar herokontroll eller nå sånt. Om så är fallet, koppla ur.

Provade att koppla ur min G25 Racing Wheel - funkar fortfarande inte..

Period!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Malmö
Registrerad
Apr 2007
Skrivet av Hardcore i7:

Provade att koppla ur min G25 Racing Wheel - funkar fortfarande inte..

Koppla ur allt utom musen. USBdonglar och annat också. Kvarstår problemet? (eller, ja. Skärm, strömkabel och nätverkskabel bör vara kvar )
Koppla då ut musen också precis innan du får free view i spelet.

🖥 → Ryzen 5 2600 • Sapphire Nitro R9 390 • 16GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC (mITX)
💻 → SurfacePro 3 [i5 • 4GB ddr3 • keybaord + pen]
🖱 → Corsair m65 white / ⌨ → pok3r nordic white
📱 → Oneplus6
🎧 → Sennheiser momentum wireless & Logitech g930

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av Söderbäck:

Koppla ur allt utom musen. USBdonglar och annat också. Kvarstår problemet? (eller, ja. Skärm, strömkabel och nätverkskabel bör vara kvar )
Koppla då ut musen också precis innan du får free view i spelet.

´
Tack, det funkade. Bara jag som är lite tom i huvudet. Eftersom jag hade min G25 inkopplad så synkades det med spelet och det "dubbel kommando". Radera nu alla key kommandon från "joystick" i spelet, så nu är det bara tangentbord och mus!

*Tråd kan låsas!*

Period!