Hur många timmar har du lagt ner på spel?

Permalänk
Inaktiv

Hur många timmar har du lagt ner på spel?

Hej när jag loggade in på steam och skulle starta cs så kollade jag hur många timmar jag spelat det och även andra spel, whops vad länge. och då tänkte jag fråga er hur många timmar ni lagt ner? (om vi säger på steam kan man se det, men wow vet jag ej hur ni ska räkna ut).

vad ska man säga, Mina "top" är väll

Cs 1.6: över 2000 h
tf2: ca 20 h

Edit: det sägs att Xfire.com är en bra sida att hålla koll på fur länge man har spelat.

Permalänk
Medlem

TF2 ca 3500 timmar.

Det är väl egentligen det enda spel jag lagt sådär väldigt mycket tid på.
Team fortress classic spelade jag också en hel del på sin tid.

Permalänk
Medlem

Vill inte veta

Permalänk

Oblivin: ca 200t
Skyrim: ca 150t

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon192230:

men varför ens kommentera? lämna bara tråden!

För att han ville kanske säga att han spelat så mycket att han inte vill vara medveten om hur mycket? Då har ju iaf vi en aning om att han spelar väldigt mycket!

Permalänk
Medlem

Diablo 3 ca 250 timmar. Har lagt ner enormt mycket mer tid på olika spel ur Final Fantasy-serien men har ingen koll på alls vad det kan ligga på totalt.

Permalänk
Medlem

Har spelat DotA 2 drygt 500 timmar. Borde ha spelat ungefär lika mycket HoN, ännu mer SC2. Vidare har jag spelat igenom alla Mass Effect-spel, etc. etc.

Det blir några veckor...

Permalänk
Medlem

Är riktigt glad att jag inte har spelat wow på mer än ett år nu. Passerade 200 dagar med alla karaktärer och vet inte hur många dagar på privatserver..

Permalänk
Medlem

BF3 är det senaste spel som jag lagt ned lite mer energi på, ligger nog på 900 timmar nu, men genom åren från och med QW har det nog blivit mellan 10 000-20 000 timmar gaming, enbart PC och FPS-spel såklart

Hade jag vart 18 idag så hade jag säkert hunnit med 2000-3000 timmar BF3 vid det här laget, minst

Permalänk
Medlem

ca 10 000 timmar på wow -.- ska inte ens gå in på andra spel...

Permalänk
Medlem

För länge, alldeles för länge

Permalänk
Medlem

Cs 1.6 ca 3000 timmar
Bloodline Champions 480 timmar
Tetris på facebook 40+ timmar

Permalänk
Medlem

Enligt xfire är det 8240 timmar sen 2004-12-12. Dock så saknas det en massa innan det men det är en rätt okej siffra

Permalänk
Medlem

EDIT: Alldeles för mycket nu när jag tittade efter

Permalänk
Medlem

MAN FRÅGAR INTE EN KVINNA OM HENNES ÅLDER ELLER EN ENTUSIAST HUR MYCKET HANS HOBBY KOSTAT HONOM!

Så mitt naturliga svar på frågan är: vågar inte tänka på det

Permalänk

Har väll spelat oblivion över 400h lätt + tf2 massor

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bf2 2000timmar
Bf3 500 timmar
Bf2142 ett antal hundra timmar

Sen antagligen ett antal hundra timmat på C64an på det glada 80-talet;)

Permalänk
Medlem

Wow 5000-6000 timmar totalt, men det är nog en hel del afk tid

Andra spel kanske halva tiden jag lagt på wow.

Permalänk
Medlem

Har väl cirka 150-170 dagar på wow, sen är det ju självklart inte ren spel tid men ger ju ett hum om hur äckligt mycket man spelat haha

Sen kanske 300 trimmar på runescape när man var yngre, sen har man väl cirka 150 timmar på olika bf och mw spel

Slutsatsen är att man spelat alldeles för mycket

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ca 620 timmar på BF 3

Permalänk
Avstängd

cs ca 2000h
bf3 584h

Permalänk

Tibia 800? timmar
COD serien 400 timmar
LOL 700 timmar
WoW 100 timmar
Sen har det ju blivit ett x antal timmar med CS 1.6 och Warcraft 3 i början av "gaming karriären"

Permalänk
Entusiast

Av det det finns statistik av så är det nog vinnaren Dungeon defenders med runt 750 timmar.
Men jag har otroligt många timmar i Halo 3 och GTA IV på Xbox med.

Den totala vinnaren blir med största sannolikhet Minecraft. Har säkert åtminstone 2000 timmar i det

Och nej, jag kan inte påstå att jag ångrar det

Permalänk
Medlem

L4D2 - Ca 1500h. Sen är det inga spel som jag nött så mycket. Det mesta är väl CS och det är ändå bara 3-400h.

Permalänk
Medlem

BRINK 77h (Japps, var en av få som gillade det spelet)
Torchlight II 122h
The Walking Dead 12h
CS:GO 37h
TF2 14h
Mark of the Ninja 6h
Stealth Bastard Deluxe 12h
Chivalry 8h

Snöar inte in lika extremt på 1 spel som många här verkar göra

Permalänk
Medlem

Dota 2: 580 timmar
Warhammer 40K: Dawn of War 2-serien: ~500 timmar
Battlefield 2: 450 timmar
World in Conflict: ~300 timmar
Battlefield 2142: ~250 timmar
Rise of Immortals (Battle for Graxia): ~230 timmar
Planetside 2: 220 timmar (de senaste fyra veckorna)

Sedan har jag massor med andra spel som fyller ut tid. Har säkert 400 timmar Gears of War 2 på meritlistan också. Nötade utav bara helsike medan jag var arbets- och skollös en period. Blev Level 100 i Multiplayer. Flera tusen timmar spenderade i Halo-serien som jag växte upp med.

Permalänk
Medlem

Bf 3 PC: 21h
Xbox: ingen aning...

Permalänk
Medlem

Men tanke på att jag har spelat sen jag fick min Pong konsol under 80talet så har det blivit några år speltid sen dess.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inquam:

Vill inte veta

Skrivet av seXsson:

men varför ens kommentera? lämna bara tråden!

Chilla lite grabben.

Han menar att han (precis som jag) lagt alldeles för mycket tid på spel att jag inte vill veta hur mycket timmar det är.

Vågar knappt tänka på hur många tusental och åter tusentals timmar, med största sannolikhet mer än tiotusentals timmar man lagt ner senaste 10 åren på spel.

Permalänk
Medlem

LoL: ca 500h
BF3: 100h
Nästa projekt: F1 2012, det går på stadigt med runt 3h/dag