Dreamspark Counterfeit Editon

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2012

Dreamspark Counterfeit Editon

Tjena jag tanka ner win 7 igår från dreamsparks hemsida. Fick min nyckel och allt. Men när jag ska aktivera den i dag säger windows så här Produkt nyckeln såm du angav fungerar inte med denna windows 7. Installera windows 7 professional N för att det ska fungerar. Jag har ju installerat win 7 pro n. Sedan gick jag in för att kolla att min win 7 var äkta ladda ner programmet står att win 7 pro n är fejk ! Från dreamspark vad ska jag ta mig till !

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sundsvall
Registrerad
Okt 2012

Jag har precis samma problem

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av Shady3:

Jag har precis samma problem

Har duu kontaktat support ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Nov 2011

Hur många gånger har du använt nyckeln? Jag hade en nyckel från dreamspark som blev ogiltig efter att jag hade installerat om några gånger.

i7 4770k @stock | Asus z87-pro | Gigabyte gtx 670 OC | 8GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850 | en dvdspelare
i7 950 @3.2GHz | Sabertooth x58 | HIS HD5770 | 6GB RAM | 500GB HDD | Antec Earthwatts 500W
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av Blupparen:

Hur många gånger har du använt nyckeln? Jag hade en nyckel från dreamspark som blev ogiltig efter att jag hade installerat om några gånger.

Aldrig skrivit in nycklen installera win 7 igår skulle skriva in nycklen nu står win 7 är fake och nyckeln inte funkar med den win 7 så jag tror att win 7 är fake men nycklen fungerar om jag har rätta programmet ! Hur kan win 7 var fake hos dreamspark

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sundsvall
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av biominbio:

Har du hittat du kontaktat support ?

nej det har jag inte jag tänkte göra det nästa fredag när jag kan sitta vid just den datorn för jag orkar inte göra det på distans