Söker spelare inom Wasteland/DayZ/WarZ till våran community

Permalänk
Medlem

Söker spelare inom Wasteland/DayZ/WarZ till våran community

Hejsan

Vi är 2 helt normala medelålders män på 20+ skämt och sido Som nu har startat ett eget litet kryp-in. Där det faktiskt är tillåtet att gå ut och dricka bäärtzz på helgerna

Som sagt vi är en Community ingen klan! så klan spel och matcher kommer inte att ske! Utan detta är en community där vi möts spelar har kul tsm,

Som att många spelar wasteland så kommer wasteland vara prio 1 just nu för tillfället.

Om intresse finns för vissa. att ansöka till oss. Så söker vi även lite folk som kan scripta inom mods osv, även folk som kan ha ansvar för Teamspeak samt kunna göra kontroller över servrarna vi kommer skaffa inom kort! (Ni som vill ansöka till admins,scripters, Kolla under Regler)

Vi tänker satsa sten hårt på detta för att få igång detta som en riktig FUN community och hoppas ni som vill delta känner likadant.

Ni som känner för att "Detta vill jag testa" Gör det som står ovan.

Dom regler vi satt upp för er som känner att ni kan tänkas vara med är följande.

  • Ålder 20+

  • Tala svenska

  • Du skall ha Arma 2 : OA / DayZ / WarZ

  • Har en bra Mikrofon/Hörlurar

  • Fusk är inte tillåtet

__________________________________

(Ni som ansöker inom admin,scripters Skriver en ansökan vart ni kommer ifrån,namn,ålder samt vad du är duktig på och varför!)

Detta är regler vi satt upp inför ansökningar just nu. Det jag vill att ni göra är att ni skriver ett meddelande till mig med eran ansökan!
Eran ansökan skall bara bestå utav ert Namn hur Gammla ni är och även hur aktiva ni kan vara på en skala ifrån 1 till 10. Inget krav på hur aktiv du skall
vara!

Visa signatur

CITERA ANNARS HITTAR JAG EJ TILLBAKA

Cpu: i5 2500k @ 3.8Ghz | Mobo: ASrock Z68 extreme3 gen3 | Ram: Coresair8gb 1600mhz Vengeance | Graffe: Gainward GTX 570 Phantom | Nätdel: Corsair HX650W | Kylning: Noctua D14

Permalänk
Medlem

tråd uppdaterad !

Visa signatur

CITERA ANNARS HITTAR JAG EJ TILLBAKA

Cpu: i5 2500k @ 3.8Ghz | Mobo: ASrock Z68 extreme3 gen3 | Ram: Coresair8gb 1600mhz Vengeance | Graffe: Gainward GTX 570 Phantom | Nätdel: Corsair HX650W | Kylning: Noctua D14