www.shopathome.se Säkert?

Permalänk
Medlem

www.shopathome.se Säkert?

Beställde tidigare idag ett spel från shopathome då de verkade billiga och så. Men när jag väl är ute på nätet så hittar jag nästintill inga recensioner om butiken och undrar om det är någon som har erfarenheter av det företaget. Kändes lite suspicious att man direkt efter betalningsrutan kom till en tom kundvagn. Har heller inte fått något orderbekräftelse mail än (4-5 timmar). Enligt de själva så är de ägda av Bonnier eller något sånt bullshit.

Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Permalänk

Har handlat därifrån, fungerade bra. Det är bonnier som äger dom lite högre upp, så det är inte bara som dom utger sig för. Har funnits ett bra tag.

Visa signatur

På tok för många datorer för att skriva här

Permalänk
Medlem
Skrivet av orig_rejser:

Har handlat därifrån, fungerade bra. Det är bonnier som äger dom lite högre upp, så det är inte bara som dom utger sig för. Har funnits ett bra tag.

Har för mig att jag läste någonstans på deras hemsida att de skapades i november 2012. Eller du kanske menar Bonnier.

EDIT: Har inte fått något bekräftelse mail än, men pengarna är dragna...

Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Shopathome.se

Tjena, jag heter Jocke och representerar ShopAtHome här på forumet. Azz0n, vi hade en del strul med bekräftelsemail tidigare, så det var nog detta du råkade ut för. Dock så kan det vara så att din order överhuvudtaget inte behandlats. Jag skulle rekommendera dig att kontakta kundservice, så kan de enkelt kolla status på din order. Du gör det på:

kundservice@shopathome.se eller 040 - 690 82 50

Vi svarar vardagar mellan 9-17.

Allt gott!

Jocke på ShopAtHome.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ShopAtHomeSE:

Tjena, jag heter Jocke och representerar ShopAtHome här på forumet. Azz0n, vi hade en del strul med bekräftelsemail tidigare, så det var nog detta du råkade ut för. Dock så kan det vara så att din order överhuvudtaget inte behandlats. Jag skulle rekommendera dig att kontakta kundservice, så kan de enkelt kolla status på din order. Du gör det på:

kundservice@shopathome.se eller 040 - 690 82 50

Vi svarar vardagar mellan 9-17.

Allt gott!

Jocke på ShopAtHome.

Har fått min produkt nu. Ringde i måndags till er och de sa att betalningen inte hade slutförts och att något hade gått fel. Beställde om då fast med faktura och då så fick jag ett mail direkt. Fick produkten igår och är faktiskt rätt så nöjd endå bortsett från strulet. Pengarna hade tydligen inte dragits som jag skrev på första inlägget utan det var endast något temporärt tydligen. Bra priser har ni och rätt så snabb frakt.

Rekommenderar detta för er om ni vill försöka hjälpa kunder här på Sweclockers: http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...

Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Shopathome.se

Grymt att det ordnade sig och tack för länken!

//Jocke