Vad ska vi börja spela?

Permalänk

Jag har hört att Rift ska vara sjukt skoj http://eu.riftgame.com/en/

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Visste inte att det är kul att lira ett spel som bygger på en motor som är otroligt gammal.

Dom bara pumpar folk på pengar med den serien av spel, jag gillade dom fösta CoD men dom senare spelen blev helt ått h*lvete tycker jag.

Och motorn funkar fortfarande med specifik FPS så kan du hoppa ner och förlora mindre health om du inte har den FPSn, då den fungerar samma som i Quake motorn.

OT: Till TS så tycker jag Starcraft 2 Dota 2, BF3.

Populäraste MMO; WoW
Populäraste FPS; CoD
Populäraste MOBA; LoL

Tror inte alla är så grafik kåta. Men det är ju standard att hata det populära nuförtiden.

Visa signatur

i7 3770 @ 3,4 GHz | Gigabyte GTX 670 Windforce 3x| 16GB Kingston HyperX blu 1600 MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av fisken92:

BF3 ska vi ge en ny chans, 1.6 nötade vi sönder 6 år sen och dom andra spelen gillar vi inte!

BF3 ska vi ge en ny chans
now thats the spirit!

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Quake Live! CA eller TDM.

+1 Duel är också nice.

Permalänk
Medlem

Om ni vill spela ett co-op-spel så kan ju Borderlands 2 vara något.

Visa signatur

CPU: i5 3570K@4.2GHz, 1.152V RAM: Corsair Vengeance 8x2 Grafikkort: MSI Geforce GTX 660ti Chassi: Fractal Design Define R4 Ljudinterface: Focusrite Scarlett 2i2 Hörlurar: Audio Technica ATH-M50
Citera för svar!
Gymnasist med stort intresse för musik, grammatik, böcker och datorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thompaam:

Om ni vill spela ett co-op-spel så kan ju Borderlands 2 vara något.

Ska kolla upp det

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Medlem

Nu har vi lärt oss grunderna i DayZ, men varje jävla gång vi börjar samla på oss grejer så blir servern hackad/avstängd eller att folk fuskar... Någon som vet en bra server att lira på?

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!