windows 8 upgrade offer, utnyttja utan att installera w8?

Permalänk

windows 8 upgrade offer, utnyttja utan att installera w8?

Tjo!
Tänkte utnyttja detta erbjudandet på brorsans dator medan det fortfarande gäller, men måste man installera w8 för att kunna använda erbjudandekoden? Vet inte ifall jag hinner ta backup på alla hans filer/spel innan jag åker igen nämligen, men vill ha en iso redo att installera när jag kommer nästa gång.

tack på förhand!

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem

Om du använder uppgraderingsassistenten och laddar hem W8 så kan du lägga ISOn på skrivbordet eller på någon annan lämplig plats i datorn och då kan du bränna ISOn till en DVD skiva eller lägga över till ett USB minne vid ett senare tillfälle, och licensnyckeln (Product Key) får du via email.

Jag vet ej vilka regler som Microsoft har när det gäller hur länge man kan vänta med W8 installationen men jag är ganska säker att du kan vänta flera veckor med själva installationen av W8, och det mycket troligt att det inte finns någon tidsbegränsning.

Så här ser det ut när du laddar hem W8 och som du ser kan man spara ISOn för att sedan bränna den till en DVD skiva

Visa signatur

janee

Permalänk

ok, perfekt tack så mycket

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |