Fri frakt kod från cdon. Ej använd. Någon som vill ha?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Fri frakt kod från cdon. Ej använd. Någon som vill ha?

Hej!

Har fri frakt kod från cdon! Någon som är vill ha
Fri frakt koden?

Först till kvarn!

Visste inte riktigt vart jag skulle posta det så jag postar det här.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Mar 2011

Varför ger du bort fri frakt koden? Är du så missnöjda med dem så att du aldrig mer kommer att handla där ifrån???

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Nej absolut inte. Har bara inget behov utav någonting i dagsläget:)

Är jätte nöjd med CdOn

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Mar 2011

Har du haft nåt att göra med deras kundtjänst? Det har jag och kommer aldrig mer att handla från CDON.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av LennieBoy91:

Har du haft nåt att göra med deras kundtjänst? Det har jag och kommer aldrig mer att handla från CDON.

Kundtjänsten är utan förnekelse under all kritik. Trots det kommer jag nog aldrig sluta handla där, de har underbart snabb frakt och billiga priser.
Det är bara hoppas på att inget går sönder och utnyttja sina rätter som kund om något mot förmodan händer.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Mar 2011

Då får vi hoppas att du har mer tur än vad jag har och att du inte behöver skicka in nåt på service. Själv så tänker jag inte handla där igen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av Oneinalifetime:

Kundtjänsten är utan förnekelse under all kritik. Trots det kommer jag nog aldrig sluta handla där, de har underbart snabb frakt och billiga priser.
Det är bara hoppas på att inget går sönder och utnyttja sina rätter som kund om något mot förmodan händer.

jag handlar bara saker från CDON där man lätt kan vända sig till tillverkaren vid strul för CDON har nog den sämsta kundservicen, ingen telefonsupport och okunnigt folk..

CPU: i7 3770k @ 4.2ghz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 Moderkort: Asrock Z77 Extreme6 Minnen: Corsair Vengeance Pro 4x4gb 2133mhz GPU: MSI GTX 980 Ti Gaming SSD: 2x Samsung 840 Pro 256gb RAID 0 Nätagg: Corsair AX 850 80+ Gold Chassi: Fractal Design Define C Windowed Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Haha! Jag har aldrig upplevt några problem med CDON!

Men som sagt någon som vill ha fri frakt kod?

Med vänlig hälsning,
Kingen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Mar 2011

Verkar som ingen vill ha din fri frakt kod från CDON. Hur kan det komma sig???

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012
Skrivet av LennieBoy91:

Hahaha ser så ut!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2012

Det blir ju kalas till min nya skärm. Skicka över den meddetbums!

Intel i5-4670K, 4,4 GHz || DeepCool Maelstrom 120 || ASUS Z87I-PRO || MSI GTX 980 Ti Gaming 6G || Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 2x4GB || Samsung SSD 850 EVO 240 GB || EVGA Supernova G2 850 W || Fractal Design Define R5 White

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
...
Registrerad
Apr 2011
Skrivet av LennieBoy91:

Därför att koder för gratis frakt är tämligen värdelösa eftersom man då inte kan använda andra rabatter som ger bättre förmåner. Exempelvis så får man redan gratis frakt som student, mängder av 50 kr rabattkoder när man handlar där och slutligen sweclockersrabatten. Kan även tillägga att alla som prenumererar på Cdons nyhetsbrev får dessa koder för fri frakt.

Förövrigt, bara för att du har en dålig erfarenhet av en butik så betyder inte det att alla andra har det.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002
Skrivet av LennieBoy91:

För att man redan fått kod idag eller har drösavis med 50kr koder sedan i julas.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung 850 Pro 256GB, Samsung 850 EVO 1TB, 2x Crucial MX100 512GB | HDD: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012
Skrivet av SoVeryIndie:

Det blir ju kalas till min nya skärm. Skicka över den meddetbums!

Har skickat koden som privat meddelande till dig:)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Nov 2005
Skrivet av pasta med ingon:

Exempelvis så får man redan gratis frakt som student

Exakt hur får man det? Min sambo är student men betalar frakt som alla andra.. Vart kan man läsa mer om detta?

Skickades från m.sweclockers.com

Corsair Obsidian 650D / Silverstone Strider 1200w / Intel 2600K / Corsair H100 / ASUS Sabertooth Z77 / Corsair Vengeance 1866mhz 16GB / 2x Intel 520 240GB Raid0 / 5x WD 3TB / 2x Seagate 4TB / 2x GTX 680 4GB SLI / Philips BDM4065UC
Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
...
Registrerad
Apr 2011
Skrivet av Electrix:

Exakt hur får man det? Min sambo är student men betalar frakt som alla andra.. Vart kan man läsa mer om detta?

Skickades från m.sweclockers.com

Man loggar in med sitt Mecenat-konto på nedanstående länk. Fri frakt som student är begränsad till en gång per dag. Tydligen gällde dock fri frakt endast om man handlade över 100 kr.

http://www.mecenat.se/studentrabatter/noje/musik/cdoncom

Såg nu också att där fanns en trevlig rabatt på 100 kr när man handlade för minst 1000 kr:).

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ystad
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av pasta med ingon:

Man loggar in med sitt Mecenat-konto på nedanstående länk. Fri frakt som student är begränsad till en gång per dag. Tydligen gällde dock fri frakt endast om man handlade över 100 kr.

http://www.mecenat.se/studentrabatter/noje/musik/cdoncom

Såg nu också att där fanns en trevlig rabatt på 100 kr när man handlade för minst 1000 kr:).

Frågan är om fri-frakt och 100:- rabatten går att använda tillsammans med Sweclockers-rabatten eller 15% rabatten.

Jag tror tyvärr inte det, men OM det går så kanske man borde ta och leta fram till Mecenat-kort.

CPU: i7-8700k + Noctua NH-U14S || GPU: MSI GTX 1080 Gaming X.
MoBo: Asus Rog Strix Z370-F Gaming || RAM 16 GB G.Skill Trident Z RGB 3200 MHz.
PSU: NZXT Hale90 1000W 80+ Gold || Chassi: Corsair Crystal 460X + 4st Corsair LL120.
Lagring: Seagate Barracuda 7200rpm (2TB), Samsung 830(128 GB), Crucial MX300(525 GB), Crucial M500(240GB)
Skärmar: Acer Predator XB271HU, BenQ GL2450 || OS: Win 10 Pro N.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Unknown
Registrerad
Aug 2010

Hej, om någon har en fri frakt eller 50 kronors kod liggandes så kan jag knipa den ;).

Main: Sapphire 290x | i5 6600k | Corsair RM750X | 16GB | MSI Mortar | Enthoo Evolv | Pure Rock | Samsung EVO 850 500GB

Htpc: MSI 1060 Gaming X 3GB | i5 6600k | Corsair SF 450 | 16GB | ASUS z170i Pro Gaming | SilverStone ML07 | Shadow Rock LP | Samsung EVO 850 250GB