DayZ Standalone gemenskap "DayClockerZ" ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2013

DayZ Standalone gemenskap "DayClockerZ" ?

Hej alla SweClockare som kör Dayz!

Inför Dayz Standalone så känner jag att jag gärna skulle vilja dela med mig av mina spännande stunder med er här på Swec därav så undrar jag ifall det är många som är sugna på att starta upp en gemenskap där vi kan dela med oss av våra erfarenheter, ge varandra stöd och spela tillsammans.

Skriv gärna vad ni tycker och tänker.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älvsbyn
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av Hanbank:

http://i.imgur.com/4pluuC9.png

Hej alla SweClockare som kör Dayz!

Inför Dayz Standalone så känner jag att jag gärna skulle vilja dela med mig av mina spännande stunder med er här på Swec därav så undrar jag ifall det är många som är sugna på att starta upp en gemenskap där vi kan dela med oss av våra erfarenheter, ge varandra stöd och spela tillsammans.

Skriv gärna vad ni tycker och tänker.

Jag skulle gärna vilja spela med folk som kan "leva sig in" i spelet och nästan bli karaktären. Ungefär som LARP:ing fast i DayZ då. Jag har aldrig testat men jag tror att det skulle vara kul.

Bra idé och ett gott initiativ.

Citera mig för svar!
[ASUS Sabertooth P67] [Intel Core i5 2500K @ 4.2ghz] [Gigabyte Radeon 7970]
[16GB Corsair Vengeance @ 1600Mhz] [Corsair Force Series 3 GT 120GB] [Seagate Barracuda 1TB 7200RPM]
[Corsair Obsidian 800D] [Corsair CX V2 600W]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2013

Okej, ifall denna gemenskap kommer igång vad skulle ni vilja ha för "verktyg" att kommunicera med / TS3, ett forum?

Trädvy Permalänk
Geeks Gaming
Plats
Hässleholm
Registrerad
Mar 2010

Vi hoppas starkt på att få vår nya server tills att standalonen kommer och då kommer vi självklart lägga upp en dayz server.
Ni får mer än gärna använda er av SweC/Skyttegrav mumble vilket redan många gör.

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|Gigabyte Z77X-UD3H ATX|Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge)|Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Samsung SSD Kit 840-Series 250GB|2TB Seagate Barracuda 7200rpm SATA 6Gbit/s|DVD±RW Samsung 24X DL Svart OEM|EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB ACX 2.0+ SC+|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älvsbyn
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av Hanbank:

Okej, ifall denna gemenskap kommer igång vad skulle ni vilja ha för "verktyg" att kommunicera med / TS3, ett forum?

Mumble är nog att föredra på grund av overlayet som jag tycker är bättre än tex Teamspeak's overlay. Overlay är viktigt när man spelar med personer man inte känner och inte kan rösterna så bra.

Citera mig för svar!
[ASUS Sabertooth P67] [Intel Core i5 2500K @ 4.2ghz] [Gigabyte Radeon 7970]
[16GB Corsair Vengeance @ 1600Mhz] [Corsair Force Series 3 GT 120GB] [Seagate Barracuda 1TB 7200RPM]
[Corsair Obsidian 800D] [Corsair CX V2 600W]