Acer: Windows 8 når ingen framgång

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Vad är det i Windows 7 som behöver göras bättre?! Det är så komplett det kan bli

Skickades från m.sweclockers.com

Det finns några tydliga saker, som att många delar av kontrollpanelen, ofta de lite mer avancerade, använder fortfarande exakt samma gränssnitt som XP gjorde. Det som oftast är jobbigt med det är att man inte kan ändra fönsterstorlek, så man är fast med ett lite för litet fönster, så det blir mycket scrollande och dragande för att hitta rätt. Ett riktigt bra exempel är inne på Systemegenskaper > Avancerat > Miljövariabler, där är det riktigt uselt. Mappalternativ är också riktigt dåligt. Det blev jag personlig väldigt irriterad på, att de inte kunde ha gjort klart allt innan släppet av sjuan.

Visa signatur

Spel: Define XL R2, MAXIMUS VI HERO, 4770K@3,5GHz, NH-D14, 32GB@1600MHz, GTX690, Newton R3 1000W, Samsung Pro 256GB + EVO 1TB
TV: Node 304, P8Z77-I DELUXE, 3570K@3,4GHz, H2O 920, 8GB@1866MHz, GTX660-DC2O, ST55F-G, Samsung 250GB
NAS: Synology DS1513+, 4GB RAM, 5xWD Red 4TB Raid 4

Permalänk
Medlem

Vem köper en Acer?
Problemet med PC-tillverkare är att de måste profil:isera sig.
Alla bygger ungefär likadana stora, plastiga datorer.

Den enda som lyckas med detta är väl Asus?

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem
Skrivet av backfeed:

Bara för att nedgången inte vänt så kan man väl för tusan inte dra den förhastade slutsatsen att det beror på Win8? Rolig Acerfarbror.

(Notis: för övrigt avskyr jag Win8, men någon måtta får det väl ändå vara)

Men de är faktiskt inte helt ute och cyklar. Jag jobbar i en datorbutik och kan ärligt talat säga att det har hänt flera gånger att folk backar på sitt datorköp när de får reda på att datorn har Windows 8 och inte Windows 7. Har hänt flera gånger att folk kommer tillbaka med datorn efter köp också och vill lämna tillbaka den på grund av operativsystemet. Fast det roligaste var när jag sålde en relativt billig bärbar (3.5~) till en gubbe som kom tillbaka med den senare samma dag och köpte Windows 7 av oss.

Nä, jag försöker vara positivt inställd inför W8 men det går bara inte. Blir enormt förvirrad själv av det när jag använder det för att det är så svårt att hitta.

Permalänk

hehe, lite taskigt att kräva att Microsoft ska vända hela datormarknaden med Win8, det är ju ändå minst lika mycket deras ansvar som hårdvaru-leverantörer.

Acer tappar marknadsandelar och försöker skylla ifrån sig, de kan inte skylla på marknden eftersom de tappar andelar, så de försöker lägga ansvaret på Microsoft för att det är behändigt (stora stygga MS), så enkelt är det! =P

Det är ju som att en Sony skulle klaga på att det inte görs tillräckligt bra filmer så de tappar markandsandelar på Hemmabio... =P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Vad är det i Windows 7 som behöver göras bättre?! Det är så komplett det kan bli

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tycker det mesta är bättre i 8an men upplevelsen för mig smulas sönder som en torr brödskiva mellan fingrarna av Modern UI, startskärmen, och allt annat de har gjort för att göra det mer touchvänligt.

Det jag vill ha är snabbare start, hårdvaruaccelererat klassiskt tema med stöd för peek, bättre task manager. HYPER-V på klient mm mm. Tyvärr går det inte att få de sakerna utan MUI och övrigt som jag klarar mig utan, så Windows 8 är inget alternativ för mig i nuläget.

För övrigt tror jag att fler följer efter nog. Microsoft har gjort misstaget att gnälla på tillverkarna, och då biter de handen som föder dem... Det blir nog en följetång som det kommer gå åt en hel del popcorn till skulle jag tro.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Användarnamnqwer:

hehe, lite taskigt att kräva att Microsoft ska vända hela datormarknaden med Win8, det är ju ändå minst lika mycket deras ansvar som hårdvaru-leverantörer.

Acer tappar marknadsandelar och försöker skylla ifrån sig, de kan inte skylla på marknden eftersom de tappar andelar, så de försöker lägga ansvaret på Microsoft för att det är behändigt (stora stygga MS), så enkelt är det! =P

Det är ju som att en Sony skulle klaga på att det inte görs tillräckligt bra filmer så de tappar markandsandelar på Hemmabio... =P

Sony är ju ett av världens största filmbolag, de är nr 3 http://www.sonypictures.com/ så nog påverkar de själva filmutbudet, Ms är däremot ingen stor hårdvarutillverkare men de försöker ju prångla ut sin egen platta nu.
men jag tror och hoppas att 8an inte blir nån framgång, de måste fixa det så det fungerar bra på desktop först.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av Ozzed:

Det är så enkelt att fixa också... Så många hade köpt Windows 8 DIREKT om man fått VÄLJA på startmenyn och startskärmen.

Jag måste säga att jag har svårt att se att detta skulle göra folk tvekande att köpa datorer.

De flesta som köper datorer har ingen aning om vad som är skillnaden är mellan operativsystem. Knappast så att dom blir utan dator för att datorn har win 8.

En kund går in i en butik för att köpa en dator, ser att datorn har windows 8 och går därifrån ? Har väldigt svårt att så är fallet.

Varför ingen köper datorer är för att alla har allt i sina telefoner och plattor.

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Bjebbosten:

Jag måste säga att jag har svårt att se att detta skulle göra folk tvekande att köpa datorer.

De flesta som köper datorer har ingen aning om vad som är skillnaden är mellan operativsystem. Knappast så att dom blir utan dator för att datorn har win 8.

En kund går in i en butik för att köpa en dator, ser att datorn har windows 8 och går därifrån ? Har väldigt svårt att så är fallet.

Varför ingen köper datorer är för att alla har allt i sina telefoner och plattor.

Jo så är fallet finns många som frågar mig dagligen, medarbetare, kompisar som bakar ur för dom orkar inte köra windows 8 och dom vill inte heller köpa 7 löst och börja om-installera datorn bara för att man vill ha windows 7, och det är ju därför man köper en färdig dator den ska funka out of the box.

Så jo det finns nog rätt så många som bakar pga av windows 8, jag skulle aldrig i mit liv köra windows 8 på alla mina maskiner hemma utan start8.

Jag jobbar tusen gånger snabbare i desktop läge än i metro UI + då är alla apps i fullscreen som är hemskt.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninjaflipp:

Men de är faktiskt inte helt ute och cyklar. Jag jobbar i en datorbutik och kan ärligt talat säga att det har hänt flera gånger att folk backar på sitt datorköp när de får reda på att datorn har Windows 8 och inte Windows 7. Har hänt flera gånger att folk kommer tillbaka med datorn efter köp också och vill lämna tillbaka den på grund av operativsystemet. Fast det roligaste var när jag sålde en relativt billig bärbar (3.5~) till en gubbe som kom tillbaka med den senare samma dag och köpte Windows 7 av oss.

Nä, jag försöker vara positivt inställd inför W8 men det går bara inte. Blir enormt förvirrad själv av det när jag använder det för att det är så svårt att hitta.

Du jobbar alltså med datorer och har inte lyckats förstå hur win 8 fungerar? Det tog mig 2-3 dagar och att komma in i det, förövrigt funkar det alldeles strålande...

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Du jobbar alltså med datorer och har inte lyckats förstå hur win 8 fungerar? Det tog mig 2-3 dagar och att komma in i det, förövrigt funkar det alldeles strålande...

Dumheter... han fattar precis likväl som alla andra. Knäckfrågan är inte om man har teknisk kompetens att begripa 8:an. Frågan är om det är bra eller förbättrar från föregångaren. Och gång på gång visar sig att det inte är så. Det förvirrar och försöker blanda hejvillt med olika gränssnitt. Grattis er som gillar det, men klanka inte ner på andra. Win 8 passar långt ifrån alla. Det borde stå klart vid det här laget.

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Du jobbar alltså med datorer och har inte lyckats förstå hur win 8 fungerar? Det tog mig 2-3 dagar och att komma in i det, förövrigt funkar det alldeles strålande...

Det stämmer alldeles utmärkt! Har inte haft så många tillfällen till att lära mig det utan har suttit i kanske max en timme med det, så nä, jag har fortfarande lite svårt för att navigera i det.

Permalänk
Medlem

Lätt att peka på någon annan när man själv är en orsak, Acers problem handlar snarare om bristande kvalité i deras produkter än om något annat, men han kan förstås inte säga "vi tillverkar skitprodukter".

Permalänk

Microsofts beslut att tvinga på användare ett operativsystem anpassat för touch kan nog skada marknaden mer än att hjälpa den. Bra sagt av Acers styrelseordförande.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Microsoft försökte trycka ner ett touch baserat gräns snitt i halsen på alla konsumenter, det är för tidigt än. Dom får lära sig av sitt misstag och göra nått som är mitt i mellan som Ubuntu t.e.x istället som fungerar bra med touch och gammal hederlig mus.

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.

Permalänk
Medlem

Förr släppte Microsoft nya operativsystem som krävde snabbare dator, varpå datorförsäljningen ökade.

Nu senast släppte man Windows 8 som är både snabbare och kräver mindre minne är föregångaren - så varför är man förvånad att datorförsäljningen inte ökar på samma sätt som tidigare? Är det inte ett bra tecken att man kan köra Windows 8 utan att behöva köpa ny dator? Visst, för Acer kanske det inte är så bra...

Permalänk
Hedersmedlem

Win 8 är en vanesak, och har man haft startmeny sedan w95 tar det en stund att ställa om.
Kör w8 på stationära hemma och efter ett par dagars inkörning tycker jag det fungerar utmärkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alpha:

Förr släppte Microsoft nya operativsystem som krävde snabbare dator, varpå datorförsäljningen ökade.

Nu senast släppte man Windows 8 som är både snabbare och kräver mindre minne är föregångaren - så varför är man förvånad att datorförsäljningen inte ökar på samma sätt som tidigare? Är det inte ett bra tecken att man kan köra Windows 8 utan att behöva köpa ny dator? Visst, för Acer kanske det inte är så bra...

Förvisso, men separata uppgraderingslicenser är väl fortfarande en rätt liten marknad. Man hade väl hoppats på att touch i laptopen skulle vara den nya hårdvaran som alla behövde och ville ha. Istället håller det på att bli som 3d - en gimmick.

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 16GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Scirocco:

Microsoft försökte trycka ner ett touch baserat gräns snitt i halsen på alla konsumenter, det är för tidigt än. Dom får lära sig av sitt misstag och göra nått som är mitt i mellan som Ubuntu t.e.x istället som fungerar bra med touch och gammal hederlig mus.

Intel trycker också ner touchbaserade enheter i halsen på alla konsumenter men du klagar inte då?

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bjebbosten:

Jag måste säga att jag har svårt att se att detta skulle göra folk tvekande att köpa datorer.

De flesta som köper datorer har ingen aning om vad som är skillnaden är mellan operativsystem. Knappast så att dom blir utan dator för att datorn har win 8.

En kund går in i en butik för att köpa en dator, ser att datorn har windows 8 och går därifrån ? Har väldigt svårt att så är fallet.

Varför ingen köper datorer är för att alla har allt i sina telefoner och plattor.

Så svart och vitt är det inte i min erfarenhet. Folk har kommit in och frågat specifikt efter datorer som INTE har Windows 8, och det tycker jag tyder på att man vill ha en dator, med windows på, men inte just Windows 8, och i de fallen är ju Windows 8 absolut en bromskloss.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Avstängd

Ska detta vara informativt? Kul att Acer är med på tåget iaf

Permalänk
Medlem

Sweclockers förvandlas till IDG?

Acer köper Gateway, eMachines och Packard Bell för flera miljarder så att man kan expandera på PC marknaden. Snacka om att dra en nitlott nu när hela marknaden är påväg ner.

Undra om tex Lenovo är lika missnöjda.

Permalänk
Medlem

GO LINUX!!!!!

Visa signatur

Citera för svar ! | AMD FX 8350 4.0GHz | Asus SABERTOOTH AMD990FX | Corsair 8 Gb 1600Mhz VENGEANCE. 9-9-9-24 | Gtx 680 | Corsair HX 650W. Modulär | Fractal Design Define R2 | Corsair SSD Performance Pro 256 Gb | 2 st hårddiskar på 500 Gb |

Permalänk
Medlem

Acer levererade under det fjärde kvartalet 2012 hela 28 procent färre datorer än samma period året innan.

Jag slänger fram följande påstående. Ingen köper Acer-laptops eftersom de är värdelösa. Inte för att det är Win8 på dem.

Visa signatur

Allan, please add signature

Permalänk
Medlem
Skrivet av Användarnamnqwer:

Det är ju som att en Sony skulle klaga på att det inte görs tillräckligt bra filmer så de tappar markandsandelar på Hemmabio... =P

Nejdu, den liknelsen faller platt.

Det är som att Sony skulle klaga på att den dominanta mediaspelaren som alla deras system såldes med förinstallerat var helt oanvändbar och anpassad till touchskärm...

Acer klagar faktiskt inte på att det görs för få bra program till datorn, utan på själva mjukvaran i gränssnittet (OS). För Sony motsvarar detta mjukvaru gränssnitt en mediaspelare eller liknande multimediaprogram.

Permalänk
Medlem

Två polare köpte windows 8-uppgradering. Båda gick tillbaka till windows 7 inom en månad (!!). Fult (ser ut som windows 95), opraktiskt (hela metrogrejen som INGEN med stationär använder samt att man navigerar genom hörnen osv), buggigt (datorn gick bara att stänga av manuellt via strömknappen) osv.

Visa signatur

Dator: Fractal Design 650w modulär - Piledriver FX8350 + Arctic Cooling Freezer Xtreme Rev 2 - 4x2 gb Corsair Dominator 1866 mhz 9-9-9-24 - 1x 500 gb sataII, 1x640 Western Black Caviar, 1x Crucial m4 128 GB SSD - Fireface UCX (ljudkort) - SAPPHIRE Radeon HD7870GHZ (överclockat) - ASUS någonting lite över medelklass, 3 st 120mm chassifläktar Windows 8.1 x64

Permalänk
Medlem

Folk har oerhört svårt att ens föreställa sig en ändring i sina vanor. Utan att ha testat W8 så har många redan bestämt sig för att det är skit.

Acer är ingen favorit för min del. Ta en Asus Transformer Book istället...då har vi en riktigt bra dator för W8

Permalänk
Medlem

Touchskärm till datorn, vem vill ha det?? Jag menar, skärmen är till för att tittas på, inte kladdas ner med feta fingeravtryck. Det funkar på mobiler och surfplattor för det är enkelt att stryka av skärmen mot tröjan eller byxnenet, men en persondator med en stor skärm blir krångligare att rengöra. >Trasa och medel får stå framme hela tiden. Dessutom tycker jag det går snabbare att styra med en mus. Nä, MS är allt inne på helt fel spår här och skulle göra windows mer lättanvänt och logiskare för datoranvändare. Spola iden med touchskärm men behåll den på tablett och mobilmarknaden endast.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av hwasser:

Två polare köpte windows 8-uppgradering. Båda gick tillbaka till windows 7 inom en månad (!!). Fult (ser ut som windows 95), opraktiskt (hela metrogrejen som INGEN med stationär använder samt att man navigerar genom hörnen osv), buggigt (datorn gick bara att stänga av manuellt via strömknappen) osv.

Att datorn blivit svårare att stänga av är ingen bug, det är en feature. Tydligen tycker Microsoft att gruppen användare som vill ha en lättåtkomlig "stäng av/starta om"- knapp är mindre värda än de som inte gör det.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoNamesWayne:

Vem köper en Acer?
Problemet med PC-tillverkare är att de måste profil:isera sig.
Alla bygger ungefär likadana stora, plastiga datorer.

Den enda som lyckas med detta är väl Asus?

Well, för några år sedan tyckte jag Acer var värdelösa datorer, men jag måste faktiskt säga att de ryckt upp sig på senare år. Sitter fortf med min Acer som snart är 3 år gammal. Det är en Timeline X serie, de i metall. Inte nog är de faktiskt snygga i mina ögon, de funkar bra, bättre än vad jag trodde. Det som fick mig att köpa en Acer var just min budget, pluggade högskola och kunde inte gå upp i pris. Ogillade valet, men blev positivt överraskad. 8 timmars batteri är inte helt fel det heller.

Skrivet av Ninjaflipp:

Men de är faktiskt inte helt ute och cyklar. Jag jobbar i en datorbutik och kan ärligt talat säga att det har hänt flera gånger att folk backar på sitt datorköp när de får reda på att datorn har Windows 8 och inte Windows 7. Har hänt flera gånger att folk kommer tillbaka med datorn efter köp också och vill lämna tillbaka den på grund av operativsystemet. Fast det roligaste var när jag sålde en relativt billig bärbar (3.5~) till en gubbe som kom tillbaka med den senare samma dag och köpte Windows 7 av oss.

Nä, jag försöker vara positivt inställd inför W8 men det går bara inte. Blir enormt förvirrad själv av det när jag använder det för att det är så svårt att hitta.

Skrivet av Bjebbosten:

Jag måste säga att jag har svårt att se att detta skulle göra folk tvekande att köpa datorer.

De flesta som köper datorer har ingen aning om vad som är skillnaden är mellan operativsystem. Knappast så att dom blir utan dator för att datorn har win 8.

En kund går in i en butik för att köpa en dator, ser att datorn har windows 8 och går därifrån ? Har väldigt svårt att så är fallet.

Varför ingen köper datorer är för att alla har allt i sina telefoner och plattor.

^

Skrivet av Zyriak:

Lätt att peka på någon annan när man själv är en orsak, Acers problem handlar snarare om bristande kvalité i deras produkter än om något annat, men han kan förstås inte säga "vi tillverkar skitprodukter".

Läs ovan jag skrev.

Kan berätta att jag och tjejen kollade på en bärbar åt svärmor innan julen (skulle bli julklapp), och ja, vi filtrera bort ALLA datorer som ens hade Windows 8, även om de va bättre till billigare pris. Varför? För då måste vi också köpa Windows 7 och därmed driver upp priset. Samt varken jag eller tjejen har tid/ork/lust att supporta svärmor 24/7 i dagens mest förvirrande OS där man inte hittar ett skit på tillräckligt enkelt/snabbt sätt. + detta så brukar vuxna/äldre ha svårare att lära sig något nytt, så att skaffa en dator med Windows 7 var högst prioriterat med därefter minst i5 som CPU.

EDIT: Innan småkidzen flamar mig så kan jag tillägga att jag testat Windows 8 och Windows Server 2012 som har detta fula metro-ui. Värst var på serversidan, var inte produktivt för fem öre..

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Jävla tjat om den där startknappen.I win 7 använde jag den väldigt sällan.Kör med tangentbords kommandon som går så mycket fortare med.

Ni låter som ett gäng gamla gubbar som vägrar lära sig nytänkande...ACER är väl ett praktexempel skit produkter och så går det dåligt och skyller på MS lol ja vissa går väl på den bortförklaringen jag gör det då ej

Rubriken borde vara "ACER når ingen framgång"

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz