hur får man tag på cry3 betan på origin?

Permalänk
Medlem

hur får man tag på cry3 betan på origin?

Hej jag kommer inte åt crysis 3 beta på mitt origin borde man inte få det när man har bf3 eller mohw ??
jag går till mina spel på origin men ser bara att jag har bf3 och mohw :/
vad göra?

Visa signatur

|Min speldata| Chassi NZXT phantom rosa Moderkort ASUS crosshair V formula Grafikkort ASUS radeon HD7950 DCII (HD7950-DC2-3GD5)1130/1750Mhz grafikkylning Arctic cooling accelero extreme 7970 Processor AMD FX 8350 X8 4,7Ghz CPU kylning Corsair Hydro H80i Minnen Corsair vengeance 8GB 1600Mhz DDR3 Nätagg XFX 750W 80+ silver SSD Samsung 840 250GB

Permalänk
Medlem

Varför borde du få crysis 3 beta för att du har dom spelen?

Permalänk
Medlem

Kanske vänta på release dag?

Permalänk
Medlem

TS måste vara riktigt smart. Betan kommer den 29e

http://www.crysis.com/us/crysis-3/beta

Citat:

The Crysis 3 Multiplayer Open Beta will be released on Jan 29th, available to everyone on the PC, XBOX360 and PS3 platforms!

The beta is designed to give you just a taste of the full Crysis 3 multiplayer experience, and help the development team collect your valuable feedback.

In the Crysis 3 Beta, you’ll be able to suit up, team up with your friends, level up to rank 10, and customize your Nanosuit with different weapons, attachments and suit modules.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jappse:

TS måste vara riktigt smart. Betan kommer den 29e

http://www.crysis.com/us/crysis-3/beta

jo det vet jag men borde man inte ha fått betan till origin innan ? har inte ni fått det?

Visa signatur

|Min speldata| Chassi NZXT phantom rosa Moderkort ASUS crosshair V formula Grafikkort ASUS radeon HD7950 DCII (HD7950-DC2-3GD5)1130/1750Mhz grafikkylning Arctic cooling accelero extreme 7970 Processor AMD FX 8350 X8 4,7Ghz CPU kylning Corsair Hydro H80i Minnen Corsair vengeance 8GB 1600Mhz DDR3 Nätagg XFX 750W 80+ silver SSD Samsung 840 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaming86:

jo det vet jag men borde man inte ha fått betan till origin innan ? har inte ni fått det?

Vet inte, bryr mig inte så mycket om Crysis serien. Jag ska prova det men betan är mellan 29e Januari och 12e Februari. Jag tror du hinner tröttna och lite till. Kittlar det så mycket i fingrarna?

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaming86:

jo det vet jag men borde man inte ha fått betan till origin innan ? har inte ni fått det?

Jag fick alphan. Kommer dock inte ihåg hur. ;/

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Provade spelet på Gamex och kommer ihåg att det laggade som fan! Hoppas på en bättre release så man slipper lagget!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk

Betan kommer troligtvis att finnas i Origin-affären, och kosta 0.00kr.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av vozzen:

Varför behöver man en nyckel, om det är open-beta?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Varför behöver man en nyckel, om det är open-beta?

Att det är open beta betyder inte i alla fall att du kan ladda ner det hur som helst, i det här fallet behöver du en nyckel.

Permalänk
Medlem

Jag också har letat efter betan på Orgin klienten men hittar den inte även fast jag trycker på reklamen
om Betan. Är den inte öppen en eller måste man göra som en annan beskriver här ??

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: Nzxt-X52 Kraken Minnen Gskill Trident Z 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort: MSI Rtx 2070 Super Ventus Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av vozzen:

Tack, så mycket

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Inaktiv

Fungerade kalas att hämta betan så

Permalänk
Medlem

Alltså ni är för mycket. Open beta, du behöver alltså inte signa upp på någon smutsig sida för att få den. Den är öppen för alla. Kommer upp en stor bild under splash screen av origin.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jappse:

Alltså ni är för mycket. Open beta, du behöver alltså inte signa upp på någon smutsig sida för att få den. Den är öppen för alla. Kommer upp en stor bild under splash screen av origin.

Du kanske ska läsa mitt inlägg några inlägg upp. Om du vill motbevisa att man måste ha en nyckel så får du gärna länka nedladdningssidan.

Nedladdningssidan kom precis upp nu på svenska origin såg jag.

Permalänk
Skrivet av vozzen:

Att det är open beta betyder inte i alla fall att du kan ladda ner det hur som helst, i det här fallet behöver du en nyckel.

Nej, man behöver ingen nyckel?..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av vozzen:

Du kanske ska läsa mitt inlägg några inlägg upp. Om du vill motbevisa att man måste ha en nyckel så får du gärna länka nedladdningssidan.

Men nu får du ge dig. Här är länk, svårt?

http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/originweb/dem...

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Nej, man behöver ingen nyckel?..

Det fanns förut ingenstans att ladda ned men det uppdaterades precis, så nu behöver man inte göra som jag refererade till tidigare.

http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/originweb/dem... längst upp till vänster lades det precis till.

Permalänk

Någon mer än jag som får felmeddelande på Origins store, både i webläsare och klient?

Citat:

Serverfel
Tyvärr har det uppstått ett tekniskt fel.
Fel: SYS_000001

Permalänk

Har nu testat flera webläsare och installerat om Origin. Slutade med att jag bad en kompis logga in med mitt konto på hans dator och kolla om han kom åt spelet i Origin Store. Det gjorde han, så problemet är alltså lokalt på min dator.

EDIT:
Nu har jag även testat en annan dator i samma nätverk och upptäckt att jag får samma problem.

EDIT2:
Jag har nu upptäckt att det är mitt specifika konto som har problem att få en korrekt inloggning i webläsaren. Har skapat ett nytt konto temporärt och där igenom löst problemet. Jag kan tillägga att jag tror att problemet uppstod i.o.m att jag bytte lösenord för kontot via Origin-klienten strax innan jag skulle tanka betan.

Tillägg av information
Permalänk
Medlem

Verkar som man inte kan byta lösenord i Origin. Jag försöte bya lösenord en gång men då fungerade inte BF3 längre.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p