Itunes jävlas med mig, typ...

Permalänk

Itunes jävlas med mig, typ...

Halloj. Nu är det så att jag skulle lyssna på lite usik så jag gick in på itunes och satte på lite men då kommer de ingen musik. testar varenda jävla låt men ingen vill spelas upp. Jag testar oxå att spela upp musiken i windows media player men de kommer bara upp att det inte går att spela upp. Funkar ingenstans... Jag avinstallerar itunes och då kan jag lyssna på musiken i windows media player. Men ett antal låtar har jag köpt i itunes store. Dom kan jag lyssna på i windows media player men det går inte att lyssna på dom i spotify... Hade även två cd skivor som jag la in i datorn via itunes, dom kan jag lyssna på i mediaq player men när jag ska lyssna på dom i spotify händer inte ett jävla skit... Jag kan lyssna på alla låtar i spotify förrutom dom som är köpta i itunes store eller inlagda via itunes.
Och det lite tråkiga är att spotify ser ju att jag har dom låtarna i datorn så om man klickar på dom så vill spotify spela upp dom från hårddisken men de går ju inte. All musik funkar fel fritt i media player men vem fan vill använda de inkompetenta programmet? SÅ nu sitter jag här utan min jävla hip hop o gråter ....
Skulle va snällt om nån kunde hjälpa mej! tack tack

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!