Installation av Crysis 3 Beta misslyckas

Permalänk

Installation av Crysis 3 Beta misslyckas

Tjena! Jag har problem vid nedladdning av crysis 3. Jag börjar installationen och sen står den stilla på 25% hela dagen. Låtit den stå på idag och inte rört sig någonting. Sen vid vissa tillfällen säger den DirectX Setup Error: An internal error occured. Vet inte om det beror på DX versionen men jag har DX11 iaf. Lite tips om hur det här kan lösas vore trevligt. Skulle vilja ta bort och börja om men man kan väl inte ta bort spel som inte installerats än eller?
Tackar för svar!

Visa signatur

ASUS GTX 780 SLI | i5 2500k 4.6 GHz | 8 GB 1333 RAM | NZXT Phantom 410 | ASUS P8Z68 V-PRO/GEN3 Moderkort | 500 GB Caviar Green Drive | 250 GB 840 SSD │
Windows 8.1 | Supernova 850W G2 |
My wife for hire

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

jo, du tar bort installation filerna genom att avbryta ner laddningen.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Skrivet av EvilWord:

jo, du tar bort installation filerna genom att avbryta ner laddningen.

Hur gör jag det? Det går inte att ta bort från origin direkt? Då måste jag in i C:\Users\Downloads eller nåt sånt va?
För spelet är ju inte installerat det ligger bara i origin spelbiblioteket.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS GTX 780 SLI | i5 2500k 4.6 GHz | 8 GB 1333 RAM | NZXT Phantom 410 | ASUS P8Z68 V-PRO/GEN3 Moderkort | 500 GB Caviar Green Drive | 250 GB 840 SSD │
Windows 8.1 | Supernova 850W G2 |
My wife for hire

Permalänk

Kanske lika bra det kan jag som har en fungerande install tycka..

Permalänk
Skrivet av thereal_twisted:

Kanske lika bra det kan jag som har en fungerande install tycka..

Är det dåligt? :0

Visa signatur

ASUS GTX 780 SLI | i5 2500k 4.6 GHz | 8 GB 1333 RAM | NZXT Phantom 410 | ASUS P8Z68 V-PRO/GEN3 Moderkort | 500 GB Caviar Green Drive | 250 GB 840 SSD │
Windows 8.1 | Supernova 850W G2 |
My wife for hire