Betalt för annons men funkar ej?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Nov 2010

Betalt för annons men funkar ej?

Hejsan! Först och främst, ursäkta men jag vet inte riktigt var jag skulle finna hjälp och i vilken kategori det skulle hamna i.

Jag behöver någon med högre krafter här i forumet att hjälpa mig lösa mitt annons problem. Jag tänkte skapa en annons och såg att man behövde betala, jag knappade in siffrorna i mobilen och skickade iväg ett sms. Det stod att annonsen skulle automatiskt läggas upp men nu har det gått över en timma och fortfarande har det inte hänt något?

Tack i förhand! Tråden kan tas bort när jag väl har fått hjälp

Macbook Pro Retina 15 - late 2013

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
göteborg
Registrerad
Jun 2003
Skrivet av tobbe134:

Hejsan! Först och främst, ursäkta men jag vet inte riktigt var jag skulle finna hjälp och i vilken kategori det skulle hamna i.

Jag behöver någon med högre krafter här i forumet att hjälpa mig lösa mitt annons problem. Jag tänkte skapa en annons och såg att man behövde betala, jag knappade in siffrorna i mobilen och skickade iväg ett sms. Det stod att annonsen skulle automatiskt läggas upp men nu har det gått över en timma och fortfarande har det inte hänt något?

Tack i förhand! Tråden kan tas bort när jag väl har fått hjälp

Den måste kanske granskas av någon innan den läggs upp.
Otroligt att det görs söndag kväll.

●/ - Intel® Core™ i5-2500K | ASRock Z68 Pro3-M | 8 GB DDR3 | Corsair FORCE GT 120 GB | 24" HP LP2465 S-PVA
/▌ - Lenovo Thinkpad x200s | Intel® Core™2Duo SL9400 | 12"@1440x900 pixels | 4 GB DDR3 | 1,47kg (med 6-cell)
/ \

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Nov 2010
Skrivet av glemmy:

Den måste kanske granskas av någon innan den läggs upp.
Otroligt att det görs söndag kväll.

Jasså, tack för hjälpen men då borde den ligga uppe tills imorgon? Sedan att jag tar mig tillfället att skapa en annons såhär sent beror på att jag inte hade tänkt på det först idag.

Macbook Pro Retina 15 - late 2013

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

Sådana här ärenden hanteras enklast via http://www.sweclockers.com/kontakt. Jag ser att du kontaktat oss även där och fått ditt problem löst, så jag låser den här tråden. Lycka till med inköpet!

*tråd låst*

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.