Hur får jag drivrutiner till W7 efter nyinstallation?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2013

Hur får jag drivrutiner till W7 efter nyinstallation?

Vet någon vart jag går in i W7 och klickar så W7 söker på nätet efter drivrutiner till W7 efter att jag nyinstallerat det?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Rosornas stad
Registrerad
Dec 2004

Du hämtar och installerar drivrutiner från varje hårdvaru tillverkares hemsida var för sig. W7 gör det inte automatiskt åt dig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2013
Skrivet av jycken:

Du hämtar och installerar drivrutiner från varje hårdvaru tillverkares hemsida var för sig. W7 gör det inte automatiskt åt dig.

Men om jag t ex har problem med att datorn hela tiden kopplar ifrån det mobila bredbandsmodemet som sitter på ett USB-uttag, hur gör jag då? (har kollat alla USB-uttagen men problemet kvarstår. Har också kollat bredbandsmodemet i en annan dator och där fungerade det utmärkt. Det funkade också utmärkt fram till dess jag installerade W7.)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

Ja du använder såklart en annan dator eller USB/Skiva för att hämta/installera drivrutiner.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Sverige
Registrerad
Dec 2005

Vad är det för dator, vilka delar?

Synpunkter på min moderering? Hör av dig via PM eller mail.

W7, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Huawei P20 Pro
* Stolt paragrafryttare *