Permalänk

Budget data 5k

Hej. Nu var det så här att jag vill ha en ny dator för min gamla tjänare har gjort sitt. Jag har kollat runt och hittade APU från AMD. Jag satte ihop en dator på prisjakt (http://www.prisjakt.nu/list.php?l=2260906&view=l) Är detta nått att ha??

UPDATE PÅ LISTAN

Lade till 64gb ssd från sandisk som kommer köra Win8

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Medlem

Har byggt en väldigt likvärdig data med samma moderkort och chassi. Dock körde jag en athlon 750k 4ghz cpu och körde ett lite äldre graffe som blivit över.
MB känns verkligen som kvalite samt chassit. Beroende på vad du ska använda den till så kanske en ssd skulle sitta bra??

Visa signatur

Dator: FX-8320 5Ghz, x2 660ti SLI 1100/6400, 8 Gb Ram, OCZ Agilty 4 128gb SSD

Permalänk
Skrivet av sigge002:

Har byggt en väldigt likvärdig data med samma moderkort och chassi. Dock körde jag en athlon 750k 4ghz cpu och körde ett lite äldre graffe som blivit över.
MB känns verkligen som kvalite samt chassit. Beroende på vad du ska använda den till så kanske en ssd skulle sitta bra??

ok ssd kommer jag att lägga till (Pappa jobbar med Sandisk btw) Men Grafikprocessorn är ju en AMD Radeon HD 7660 är det bra??

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimHeterJag:

ok ssd kommer jag att lägga till (Pappa jobbar med Sandisk btw) Men Grafikprocessorn är ju en AMD Radeon HD 7660 är det bra??

Till lätta spel som typ lol cs så duger den. Men annars behöver du ett riktigt graffe.

Visa signatur

Dator: FX-8320 5Ghz, x2 660ti SLI 1100/6400, 8 Gb Ram, OCZ Agilty 4 128gb SSD

Permalänk
Skrivet av sigge002:

Till lätta spel som typ lol cs så duger den. Men annars behöver du ett riktigt graffe.

Det blir det ändå sen

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Moderator
Moderator

*Korspost, tråd låst.*

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.