Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2013

Nyköpt dator

Hej

Jag har köpt en laptop med Windows 8 och undrar ifall man kan få väck Windows 8, tycker 7:an är mycket bättre.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2013

Du får köpa/ladda ner Win7 och om instalera

| AMD FX-8320@4Ghz | EVGA GTX 970 SC | HyperX 16gb| NZXT H440 |
| Corsair CX750 |

Min Hörna Min Dator Jag praktiserade en vecka på Inet och kan nu allt. typ...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nässjö
Registrerad
Jun 2010

Man brukar ju kunna uppgradera OS från 7 till 8 men vetifan om Microsoft sysslar med nedgraderingar;) Du får nog se till att köpa win 7 i så fall eller återanvända ett gammalt brukar funka

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Nov 2012

innan du gör det så måste du kolla upp så det finns drivrutiner för din laptop för windows 7 64-bit för annars kan du få problem, har en kompis som satt i flera dagar och letade efter wireless drivers tills han äntligen hittade från en rysk hemsida som funkade..

CPU: i7 3770k @ 4.2ghz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 Moderkort: Asrock Z77 Extreme6 Minnen: Corsair Vengeance Pro 4x4gb 2133mhz GPU: MSI GTX 980 Ti Gaming SSD: 2x Samsung 840 Pro 256gb RAID 0 Nätagg: Corsair AX 850 80+ Gold Chassi: Fractal Design Define C Windowed Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Feb 2011
Skrivet av Baranyi:

Hej

Jag har köpt en laptop med Windows 8 och undrar ifall man kan få väck Windows 8, tycker 7:an är mycket bättre.

Vilken tillverkare har gjort laptopen?

Första inlägget i en tråd är sällan relevant när tid har förflutit. Vänligen svara på mitt senaste inlägg i tråden, inte det första, annars blir det kass. http://ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.