Permalänk
Medlem

Nyköpt dator

Hej

Jag har köpt en laptop med Windows 8 och undrar ifall man kan få väck Windows 8, tycker 7:an är mycket bättre.

Permalänk

Du får köpa/ladda ner Win7 och om instalera

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Medlem

Man brukar ju kunna uppgradera OS från 7 till 8 men vetifan om Microsoft sysslar med nedgraderingar;) Du får nog se till att köpa win 7 i så fall eller återanvända ett gammalt brukar funka

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Medlem

innan du gör det så måste du kolla upp så det finns drivrutiner för din laptop för windows 7 64-bit för annars kan du få problem, har en kompis som satt i flera dagar och letade efter wireless drivers tills han äntligen hittade från en rysk hemsida som funkade..

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baranyi:

Hej

Jag har köpt en laptop med Windows 8 och undrar ifall man kan få väck Windows 8, tycker 7:an är mycket bättre.

Vilken tillverkare har gjort laptopen?

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.