Permalänk
Medlem

ArmA II Global ban

Hej jag har blivit globalt bannad efter att min polare spelade med min dator och använde hacks med mitt konto. Jag undrar bara om man måste göra ett nytt konto för att köpa om spelet utan att bli bannad även om jag har raderat hella ArmA II mappen från C:/programfiles/steam/steamapps/common där hacket var placerat. Tack för hjälpen i förhand

Visa signatur

Grafik kort>_nVidia GeForce GTX670
Processor>_Intel Core i5 3570K
RAM-minne>_Corsair Vengeance 16384MB
Hårddisk>_1000 gb 7200RPM) (moderkort>_Gigabyte GA-Z77-DS3H
chassi>_CoolerMaster HAF 922) (nätaggregat>_CoolerMaster GX - 650Watt

Permalänk
Medlem

Lätt att skylla på polaren

Visa signatur

PC: I7 9700K @ 5 Ghz - Asus strix z390-f gaming - 32GB 3600mhz Gskill - KF2A RTX3080 - Samsung pro 1TB SSDx2
GEAR: Logitech G915 TCK - Logitech G Pro superlight - Logitech G PRO X - Samsung 240hz 32"

Permalänk
Medlem

jag skulle aldrig använda hacks på mitt konto så jag kanske borde göra samma sak med hoom xD

Visa signatur

Grafik kort>_nVidia GeForce GTX670
Processor>_Intel Core i5 3570K
RAM-minne>_Corsair Vengeance 16384MB
Hårddisk>_1000 gb 7200RPM) (moderkort>_Gigabyte GA-Z77-DS3H
chassi>_CoolerMaster HAF 922) (nätaggregat>_CoolerMaster GX - 650Watt

Permalänk
Skrivet av Hackex78:

Hej jag har blivit globalt bannad efter att min polare spelade med min dator och använde hacks med mitt konto. Jag undrar bara om man måste göra ett nytt konto för att köpa om spelet utan att bli bannad även om jag har raderat hella ArmA II mappen från C:/programfiles/steam/steamapps/common där hacket var placerat. Tack för hjälpen i förhand

vad jag vet så ska det räcka att deleta spelet ur katalogen och sen köpa det igen men tips är att skaffa ett nytt steam acc bara köp arma 2 och updatera till dayz eller vad du nu ska, relogga till ditt main acc igen och spela eftersom arma 2 lägger sig som common och "shareas" på de konton som är på din dator

Visa signatur

[CPU: AMD Ryzen 5 5600X@ 4.85GHz ][GPU: ASUS GTX1070TI Strix][MB: Asus ROG Strix B550-F Gaming]
[RAM: G.Skill Aegis 32GB 3000MHz][DAC/Amp: Asus Xonar Essence One]
[Dator Lurar: Sennheiser HD650 & Beyerdynamic DT880 Pro 250Ω]

Permalänk
Medlem
Skrivet av nothingtoxic:

vad jag vet så ska det räcka att deleta spelet ur katalogen och sen köpa det igen men tips är att skaffa ett nytt steam acc bara köp arma 2 och updatera till dayz eller vad du nu ska, relogga till ditt main acc igen och spela eftersom arma 2 lägger sig som common och "shareas" på de konton som är på din dator

okej jag ska försöka imorgon och ser om det fungerar Tack för hjälpen

Visa signatur

Grafik kort>_nVidia GeForce GTX670
Processor>_Intel Core i5 3570K
RAM-minne>_Corsair Vengeance 16384MB
Hårddisk>_1000 gb 7200RPM) (moderkort>_Gigabyte GA-Z77-DS3H
chassi>_CoolerMaster HAF 922) (nätaggregat>_CoolerMaster GX - 650Watt

Permalänk
Medlem

Och så heter du "Hackex78" på Sweclockers, är det inte underbart ;). Nej men det borde fungera att bara köpa ett nytt, men som någon redan har skrivit kanske det kan vara värt att göra det på ett annat steam konto :)=

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Och så heter du "Hackex78" på Sweclockers, är det inte underbart ;). Nej men det borde fungera att bara köpa ett nytt, men som någon redan har skrivit kanske det kan vara värt att göra det på ett annat steam konto :)=

jag heter bara Hackex78 för att jag inte kom på något annat namn jag har köpt arma 2 OA igen fast till ett annat konto vilket funkade så nu kan jag spela DayZ igen. Tack för hjälpen

Visa signatur

Grafik kort>_nVidia GeForce GTX670
Processor>_Intel Core i5 3570K
RAM-minne>_Corsair Vengeance 16384MB
Hårddisk>_1000 gb 7200RPM) (moderkort>_Gigabyte GA-Z77-DS3H
chassi>_CoolerMaster HAF 922) (nätaggregat>_CoolerMaster GX - 650Watt