Inte hunnit ge något till din älskling?

Permalänk
Medlem

Inte hunnit ge något till din älskling?

*bort*

Permalänk

När en assult 'revivade' mig i BF3.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

När jag gifte mig i WoW

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

Var nog när vi spelade super mario 3 i soffan, jag har aldrig klarat det men det hade hon men jag tröttnade 4 eller 5 världen, snart dags att ta och klara det tillsammans snart. nåja det var mysigt iallafall.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Skyrim, alternativ plocka blommor och mat simulator 2012. Med vissa inryck för att skydda mot monster.

Permalänk
Medlem

När jag och min bästa kompis köpte en hög choklad kakor som vi delade på när vi lanade.

Permalänk
Medlem

Måste ju vara när man klarade gamla Duke Nukem 3D... Your face, your ass... What's the difference?

Visa signatur

Nostalgidator: Intel Core i7 3820 @ 4.3 ghz | 2 x XFX 7970 Black Editon OC | MSI X79A-GD45 | Corsair HX 850W | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Force 3 SSD | Corsair Vengeance RAM 16 GB | Fractal Design Arc Miditower |

Permalänk

måste vara i gamla BF2 demot när 2 fiender möttes utanför krigszonen där de landade sina helikoptrar intill ett litet vattendrag ,hoppade ur sina helikoptrar och började simma runt i vattnet som bästa vänner och solen smekte deras kroppar.....

Permalänk
Geeks
SweClockers

Använd marknad om du vill ge bort något.

http://www.sweclockers.com/annonser

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015