Less dessa flash uppdateringar, känns som det kommer en ny version en gång i veckan!

Permalänk

Less dessa flash uppdateringar, känns som det kommer en ny version en gång i veckan!

Vet inte om det blir så för er med att firefox fryser/hänger sig i flera minuter direkt efter en flash uppdatering men sedan om man stänger ner firefox och öppnar det igen så funkar det igen. Märker då aldrig någon skillnad på dessa flash uppdateringar.

Brukar ni alltid köra med senaste flash?

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Brukar alltid uppdatera till senaste på all mjukvara jag har på datorn, tar oftast max 1-2 knapptryckningar eller så är det helt automatiskt. Ser det inte som ett problem.

Permalänk
Skrivet av LeVvE:

Brukar alltid uppdatera till senaste på all mjukvara jag har på datorn, tar oftast max 1-2 knapptryckningar eller så är det helt automatiskt. Ser det inte som ett problem.

Men krånglar det inte för dig att den hänger sig?

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Inaktiv

hade också ett liknande problem för några månader sedan, fanns någon workaround o det var att disabla safemode i mozilla, men sket i det o bytte till opera istället.

Permalänk

Det eviga uppdaterandet är irriterande, värst är Java och goddamnmotherfucking Adobe som uppdaterar varje dag och det inte går att stänga av uppdaterandet om man har 64-bits OS. Eller AVG som defaultar till att uppdatera varannan timme, och varje gång orsakar lagg i onlinespel (men det går i alla fall att ändra).

Hängningar har jag däremot aldrig. Låter som om nåt gått snett med din Flash-installation, du kunde prova att avinstallera och installera om.

Visa signatur

~: När du vill skriva "dem", skriv "de" eller "dom" istället :~

Permalänk
Medlem

Det är inte främst att du skall "märka skillnad" som är anledningen till nya versioner (även om det ibland finns prestandauppdateringar också), utan säkerhetshål som tätas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av swenorth1:

Men krånglar det inte för dig att den hänger sig?

Ibland kanske, men jag vill inte sitta kvar på gamla versioner och jag hitar ofta buggar jag stör mig på.